blet, nekertam angliskai. Isversk, buk geras. "CodeC" <co@coco.cc> wrote in message news:ht3crt$d6c$1@trimpas.omnitel.net... > On 05/20/2010 04:09 PM, Sharkius wrote: >> Gal tu geriau kada pasijamk ir issinuomok koki G meteri ir pasibandyk >> kaip >> atrodo pagreitejimas su tavo dyzeliu antru begiu tarpe tarp 4-4,5krpm ir >> kaip atrodo treciu begiu tarp 2-3krpm. nes matyt kad teoriskai tau >> nedaeina >> kas prie ko, tai bent ramiai sau dragint galesi i rodykles ziuredamas. > > bet kazkaip nelabai matau protingu argumentu pries (moksla). apart > teiginiu kad 'tu nieko nezinai'. > > gal protingieji kurmiai pabandytu vaizdziai paaiskinti, kaip tada va sitas > roadsteris is vietos begejasi taip, kaip dar toli morkom sikt visiem > high-end petrol varikliam. atkreipiam demesi kokia jo variklio *galia* nuo > 0 rpm. jei dar angliskai pora zodziu kertat, tai siulau ir pasiskaityt, > gal praeis noras su vejo malunais kovot. > > http://www.teslamotors.com/performance/acceleration_and_torque.php > > >> >> "CodeC"<co@coco.cc> wrote in message >> news:ht39qt$7e4$1@trimpas.omnitel.net... >>> On 05/20/2010 03:14 PM, YZF wrote: >>>> dabar po truputi pagaunu esme kur pas tave yra promachas visoje tavo >>>> teorijoje. Tu neivertini jog su kiekviena aukstesne pavara, sukimo >>>> momentas i ratus gaunasi per tam tikra koeficienta mazesnis. O ne toks >>>> pats kaip su priestai buvusia - zemesne pavara. >>> >>> tai kad nepagauni. transmisija vidaus degimo varikliui reikalinga >>> islyginti nelygia sukimo momento kreive. aisq toli grazu ten iki to >>> istiesinimo, bet bent jau gali is vietos pajudet. va del ko el. >>> varikliams >>> bent jau teoriskai nereikia pavaru dezes. nes ju sukimo momentas nuo pat >>> 0 >>> rpm yra max. praktiskai atsiranda kitos priezastys, tik cia sprendima >>> galima padaryt el. valdiklio pagalba. nereikia mechanikos. >>> jei mes gincyjames tik apie tai, kad tam tikru momentu perjungdamas >>> pavara, tu sugaisti daugiau laiko paciam perjungimui, nei kad islostum >>> didesnio sukimo momento deka perjunges pavara - tai as tam >>> nepriestaravau >>> niekur. >>> o jei vis dar manai, kad 'apsimoka' bruzint zemesne pavara, kai jau >>> sukimo >>> momento kreive leidziasi zemyn, bet tu siekti max galingumo, tai tu >>> laimesi ne draga, bet top speed arba max-svorio tempimo i kalna >>> varzybas, >>> bet ne maksimalaus pagreitejimo. >>> >>>> >>>> Taip kad pries garsiai rekdamas ant viso groupso kaip kazkas nusisneka, >>>> pirma pasidomek pats kas yra kas. O tai bus kaip daugeliui ap0ku cia >>>> esanciu, pizdelina o poto pamato kad huij, viskas atvirksciai. >>>> >>>> >>>> "CodeC"<co@coco.cc> wrote in message >>>> news:ht2kei$1h0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> On 05/19/2010 05:47 PM, nagi kagi wrote: >>>>>> On 05/19/2010 05:00 PM, CodeC wrote: >>>>>>> didenis torkas->didesnisp pagreitis-> >>>>>> >>>>>> Cia manau yra tavo feilas. Pagal tave gaunas, kad vaziuoji max torku >>>>>> ir >>>>>> daugiau gazuot nereikia. Galu gale gausis, kad vaziuoji vienodu >>>>>> greiciu, >>>>>> pagreitis nulinis (juk jei gazuosi kris sukimo momentas, o pagreitis >>>>>> dides). >>>>> >>>>> tai tam ir yra transmisija. kad palaikant max torque ir perjunginejant >>>>> pavaras gauti maksimalu pagreitejima. beje, kazkur rasiau, kad as >>>>> rasau su dviem salygom - kad nuostoliai perdavimuose nuliniai ir >>>>> pavaru perjungimas idealus - be lag'o. t.y. diskutuojam apie du >>>>> skirtingus dalykus - teorija ir praktika, kuri kiekvienu atveju jau >>>>> bus individuali. aisku, tai nereiskia, kad praktika prasilenkia su >>>>> teorija, tiesiog atsiranda kiekvienun atveju skirtingi veiksniai, >>>>> kuriuos reik ivertinti. bet pradzioj fleimo gincas buvo apie tai, kas >>>>> yra kelias, greitis ir pagreitis, ir kaip jie susije laike. >>>>> ismatuojamas dydis yra sukimo momentas (jega), o galia tik >>>>> iskaiciuojamas. tu iskaiciuojamu galima turet net kelis, bet teoriniam >>>>> modeliui sudaryti uztenka to vieno pradinio - empirinio dydzio. >>>>> >>>>>> >>>>>> Paprasciausiai galima i problema ziureti taip: reikia m mases masina >>>>>> ibegeti iki kuo didesnio greicio per kazkiek laiko. Tai yra suteikti >>>>>> kinetine energija E per laika t. O tai yra GALIA. >>>>>> Is to seka, kad reikia kiek imanoma labiau balansuoti ant maximalios >>>>>> variklio generuojamos galios (arkliai). >>>>>> >>>>>> Nedraskyk man akiu tik. >>>>> >>>> >>> >> >> >