Gal tu geriau kada pasijamk ir issinuomok koki G meteri ir pasibandyk kaip atrodo pagreitejimas su tavo dyzeliu antru begiu tarpe tarp 4-4,5krpm ir kaip atrodo treciu begiu tarp 2-3krpm. nes matyt kad teoriskai tau nedaeina kas prie ko, tai bent ramiai sau dragint galesi i rodykles ziuredamas. "CodeC" <co@coco.cc> wrote in message news:ht39qt$7e4$1@trimpas.omnitel.net... > On 05/20/2010 03:14 PM, YZF wrote: >> dabar po truputi pagaunu esme kur pas tave yra promachas visoje tavo >> teorijoje. Tu neivertini jog su kiekviena aukstesne pavara, sukimo >> momentas i ratus gaunasi per tam tikra koeficienta mazesnis. O ne toks >> pats kaip su priestai buvusia - zemesne pavara. > > tai kad nepagauni. transmisija vidaus degimo varikliui reikalinga > islyginti nelygia sukimo momento kreive. aisq toli grazu ten iki to > istiesinimo, bet bent jau gali is vietos pajudet. va del ko el. varikliams > bent jau teoriskai nereikia pavaru dezes. nes ju sukimo momentas nuo pat 0 > rpm yra max. praktiskai atsiranda kitos priezastys, tik cia sprendima > galima padaryt el. valdiklio pagalba. nereikia mechanikos. > jei mes gincyjames tik apie tai, kad tam tikru momentu perjungdamas > pavara, tu sugaisti daugiau laiko paciam perjungimui, nei kad islostum > didesnio sukimo momento deka perjunges pavara - tai as tam nepriestaravau > niekur. > o jei vis dar manai, kad 'apsimoka' bruzint zemesne pavara, kai jau sukimo > momento kreive leidziasi zemyn, bet tu siekti max galingumo, tai tu > laimesi ne draga, bet top speed arba max-svorio tempimo i kalna varzybas, > bet ne maksimalaus pagreitejimo. > >> >> Taip kad pries garsiai rekdamas ant viso groupso kaip kazkas nusisneka, >> pirma pasidomek pats kas yra kas. O tai bus kaip daugeliui ap0ku cia >> esanciu, pizdelina o poto pamato kad huij, viskas atvirksciai. >> >> >> "CodeC" <co@coco.cc> wrote in message >> news:ht2kei$1h0$1@trimpas.omnitel.net... >>> On 05/19/2010 05:47 PM, nagi kagi wrote: >>>> On 05/19/2010 05:00 PM, CodeC wrote: >>>>> didenis torkas->didesnisp pagreitis-> >>>> >>>> Cia manau yra tavo feilas. Pagal tave gaunas, kad vaziuoji max torku ir >>>> daugiau gazuot nereikia. Galu gale gausis, kad vaziuoji vienodu >>>> greiciu, >>>> pagreitis nulinis (juk jei gazuosi kris sukimo momentas, o pagreitis >>>> dides). >>> >>> tai tam ir yra transmisija. kad palaikant max torque ir perjunginejant >>> pavaras gauti maksimalu pagreitejima. beje, kazkur rasiau, kad as >>> rasau su dviem salygom - kad nuostoliai perdavimuose nuliniai ir >>> pavaru perjungimas idealus - be lag'o. t.y. diskutuojam apie du >>> skirtingus dalykus - teorija ir praktika, kuri kiekvienu atveju jau >>> bus individuali. aisku, tai nereiskia, kad praktika prasilenkia su >>> teorija, tiesiog atsiranda kiekvienun atveju skirtingi veiksniai, >>> kuriuos reik ivertinti. bet pradzioj fleimo gincas buvo apie tai, kas >>> yra kelias, greitis ir pagreitis, ir kaip jie susije laike. >>> ismatuojamas dydis yra sukimo momentas (jega), o galia tik >>> iskaiciuojamas. tu iskaiciuojamu galima turet net kelis, bet teoriniam >>> modeliui sudaryti uztenka to vieno pradinio - empirinio dydzio. >>> >>>> >>>> Paprasciausiai galima i problema ziureti taip: reikia m mases masina >>>> ibegeti iki kuo didesnio greicio per kazkiek laiko. Tai yra suteikti >>>> kinetine energija E per laika t. O tai yra GALIA. >>>> Is to seka, kad reikia kiek imanoma labiau balansuoti ant maximalios >>>> variklio generuojamos galios (arkliai). >>>> >>>> Nedraskyk man akiu tik. >>> >> >