Bet tai nuo mašinos svorio juk irgi priklauso? Kas kad tu žiūrėsi į tą torko maksimumą, jei variklio ir prie didesnių apsukų auto svoris praktiškai nestabdys? Ar praktiškai per daug galingų variklių jokioms mašinoms nebūna? "YZF" <yzfas_trinti@centras.lt> wrote in message news:ht0kih$oih$1@trimpas.omnitel.net... > > "RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:ht0k7n$nrv$1@trimpas.omnitel.net... >> Aš nesuprantu ką čia filosofuoti - geriausiai praktika parodys. Šiaip, be >> abejo, greičiausiai važiuosi kai greičiausiai ratai suksis - tai yra kai >> variklis bus ties redlainu. > > Sitas dalykas tinka top speedui. Ne dragui. > >>Praktiškai riboti gali tik jei pradedant važiuoti ties redlainu neužteks >>torko mašiną į priekį stumti, > > Jeigu neuzteks torko, tai redlaino niekada ir nepasieks. Klausimas siuo > atveju butu kiek jo uzteks. Jeigu daug uzteks - tada sukti iki redlaino, bet > jeigu jo vos vos uzteks, tada iki to redlaino labai ilgai eis ir laikas bus > shvaistomas (dyzelio atvejis). > >>jei ties tam tikromis apsukomis torkas bus per didelis >sankabos sukibimui, >>ar ties tam tikromis apsukomis torkas bus per didelis ratų sukibimui. Jei >>variklis >pakankamai galingas, sankaba stipri, ratų sukibimas geras, >o >>mašina lengva - tada redlainas, kitu atveju mažini apsukas, atsižvelgdamas >>į silpnas vietas. > > Reikia ziureti i torko kreive (ir ag, kad greiciau ir patogiau butu) o taip > pat i perdavimo santykius (begius). > >> >> >> "HDi" <ner@mailo.nena> wrote in message >> news:ht0flk$f0e$1@trimpas.omnitel.net... >>> Sveiki guru, >>> >>> vat sedziu ir galvoju kaip cia reik taisyklingai isspauust maximuma drage >>> su >>> turbo dyzeliu, ar kociot iki redline'o ar sakykim ties 3ooo mest begius? >>> kaip cia yra teisingai? >>> >>> keli drageriai rekia issijuose mink iki 5k,o as jiem sakau kad nesamone. >>> Tai >>> sakau pasikluasiu tautos expertu ir visokiu masinu jodinetoju nuomones. >>> >>> Ypac domintu kazkokio zmogaus kur viska jis ten prajodinejes nuomone. >>> >>> >>> >>> >