plius jo fizika nevertina, kad pavaros perjungimui gaištamas laikas. "YZF" <yzfas_trinti@centras.lt> wrote in message news:ht0rf6$6a6$1@trimpas.omnitel.net... > > "CodeC" <co@coco.cc> wrote in message > news:ht0quj$5ek$1@trimpas.omnitel.net... >> On 05/19/2010 04:45 PM, Dainiushas wrote: >>> gerai YZF rašo. Torkas duoda ala valinimą neperjungiant pavaros. Jei >>> reikia išspaust maksimumą - tai spaudi, maksimumą AG. >> >> tipo perjungus pavara torkas nebeduoda vadinamo 'valinimo' (didesnio >> pagreicio)? :) > > Nemoki suprasti apie ka eina kalba (turbut neturi gyvenime jokios > praktikos, tik teorija, tai taip ir gaunasi). Jis turejo omeny begiu > perjungima zemyn o ne aukstyn t.y. nebutina mesti zemesnio begio kad > pajaustum trauka, galima ir su tuo paciu duoti gazo ir jis begesnis prie > tu zemesniu apsuku gerai (nes yra daugiau sukimo momento prie tu zemesniu > apsuku). > > >> nesuprantu kokia jus fizika remiates, bet as tai gan paprasta: didenis >> torkas->didesnisp pagreitis->greiciau iveikiamas kelias->laimetas dragas >> kaip jus gaunat geresne situacija su mazesniu torku neperjungiant >> pavaros?:) > > tavo fizika nepilna. Pilna fizika ivertina tai jog esme ne tik su kokia > jega ratas sukasi bet ir kaip greitai ratas sukasi. Jeigu tu su masina > dalyvautum priekabos tempimo i kalna varzybose pastoviu greiciu, tada > torkas butu esme. Bet jeigu tu kalbi apie draga (pagreiti) kurio viena is > sudedamuju yra greitis tai tau svarbu ir kaip greitai ratas sukasi. O ta > dalyka duoda apsukos. > > T.y. pagreiciui reikia ne tik torko bet ir apsuku. O torkas * apsukos = > kas? Ag. > > > >> >> >>> >>> "CodeC" <co@coco.cc> wrote in message >>> news:ht0ohq$op$1@trimpas.omnitel.net... >>>> On 05/19/2010 04:09 PM, Dainiushas wrote: >>>>> kodekai, ką rūkai, kad toks šustras? >>>> >>>> taikos pypke. siaip as to saito neskaiciau, tiksliau skeiciau turbut >>>> gal pries 5 metus. kas yra kelio, greicio isvestines ir tangentinis >>>> pagreitis prisimenu dar is mokyklos. >>>> ir bent jau argumentais kazkokiais atsakineju, o ne 'ka rukai'. gal >>>> nori parsyt kurioje vietoje as neteisus ir kaip logiskai susieti >>>> tokius va YZF teiginius: >>>> >>>> "dragui reikia max arkliu o ne torko." >>>> ir >>>> "Tik kadangi pas dyzeli dx momento yra ir prie zemesniu apsuku tai >>>> didelio skirtumo ar suksi iki 4 ar iki 3.5 nebus" >>>> ir >>>> "Reikia ziureti i torko kreive (ir ag, kad greiciau ir patogiau butu) >>>> o taip pat i perdavimo santykius (begius)." >>>> >>>> >>>>> >>>>> "CodeC" <co@coco.cc> wrote in message >>>>> news:ht0l6l$pr5$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> On 05/19/2010 03:17 PM, YZF wrote: >>>>>>> >>>>>>> "Tomas" <didzkis@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:ht0kog$oup$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> >>>>>>>> lenktynes laimi sukimo momentas - o mašinas parduoda arkliai. >>>>>>>> >>>>>>>> Arkliai reikalingi kad išlaužt maksimalų auto greiti. >>>>>>>> O kad kuo greičiau įsibėgėt reikalingas dahuja torko. >>>>>>>> >>>>>>>> Jei būtų lenktynės kieno mašina daugiau įsibėgės nuo Kauno iki >>>>>>>> Klaipėdos tai laimės su daugiau arklių. Ir tai dar priklauso. >>>>>>>> >>>>>>>> Hau. >>>>>>>> >>>>>>>> YZF kaip motociklininkas turėtų žinot kuom skiriasi 4cil britva >>>>>>>> nuo V2 >>>>>>>> pirdos. >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> Tomai, ar zinai koks yra F1 bolido sukimo momentas? >>>>>>> >>>>>>> Na arkliu jie turi tarkim 800Ag. >>>>>>> >>>>>>> Tai dabar pritaikyk savo teorija ir pasakyk kiek gi jos turetu >>>>>>> tureti >>>>>>> sukimo momento (tavo manymu). >>>>>>> >>>>>>> :) >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> blemba kaip tu graudziai atrodai. nesigaudai nei dydziuose, nei >>>>>> savokose nei kaip jie vienas su kitu susije. gali rasyt ir toliau, >>>>>> pasijuoks daug kas smagiai. >>>>>> cia va gali pasiskaityt lietuviskai, kad nemirtum toks tupas: >>>>>> http://www.autos.lt/index.php?subj=readtopic&id=20 >>>>>> panasu kad tu daug ka tik akim pravaziuojant 'pavaikes'. >>>>>> >>>>>> >>>> >> >