On 05/20/2010 04:52 PM, YZF wrote: > > "CodeC" <co@coco.cc> wrote in message > news:ht3egh$g2k$1@trimpas.omnitel.net... >> On 05/19/2010 02:12 PM, Dainiushas wrote: >>> žiuri variklio torko kreivę, transmisijos perdavimus, paišaisi torką ant >>> ratų skirtingomis pavaromis ir viskas taps daugiau nei akivaizdu :) >> >> dainiushai, bet bl pats irgi geras pizdelintojas. is pradziu pats >> parasai ta pati ka as kitais zodziais, poto prisijungi prie YZF ir >> varai priesingai. 10 balu! >> > > > tu neuzsikabink uz zodzio "torkas" nes dainiusas nepaminejo kad reikia > ziureti ir i apsukas ir i a.g. kreive kuri yra TIESIOGIAI susijusi su > torku ir apsukom. ai tai dabar jau nebeuzsikabinti, nu sory sory, matyt *suklydo*. tu matyt irgi pastoviai truputi 'suklysti' suplakdamas top-speed, drago ir sukimo momento/galingumo savokas. tarpais viena svarbiau, tarpais kita ir pan... bet tu jau man atleisk, cituot atsisakysiu, neturiu laiko. > >>> >>> "HDi" <ner@mailo.nena> wrote in message >>> news:ht0flk$f0e$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Sveiki guru, >>>> >>>> vat sedziu ir galvoju kaip cia reik taisyklingai isspauust maximuma >>>> drage su turbo dyzeliu, ar kociot iki redline'o ar sakykim ties 3ooo >>>> mest begius? kaip cia yra teisingai? >>>> >>>> keli drageriai rekia issijuose mink iki 5k,o as jiem sakau kad >>>> nesamone. Tai sakau pasikluasiu tautos expertu ir visokiu masinu >>>> jodinetoju nuomones. >>>> >>>> Ypac domintu kazkokio zmogaus kur viska jis ten prajodinejes nuomone. >>>> >>>> >>>> >>>> >> >