tu gal nuvažiuok kada gyvai pralėk tą trasą, nes matau problemos su teorinės fizikos taikymu praktikoj :) "CodeC" <co@coco.cc> wrote in message news:ht0sf6$81c$1@trimpas.omnitel.net... > On 05/19/2010 05:16 PM, YZF wrote: >> Kuo daugiau torko tuo geriau. Klausimas tik kas darosi su apsukomis ir >> kur jos randasi. Geriausia kai labai daug torko ir labai daug apsuku >> tada buna geriausia. O kai daug torko ir mazai apsuku vs mazai torko ir >> daug apsuku tai ir reikia ziureti i kreives ir begiu perdavimus >> > > tik reik suprasti, kad transmisijos perdavimo koef. vienodas ir torkui ir > apsukom. > drago tikslas yra kuo greiciau 'surinkti' didesnes apsukas. tai tiesiogiai > priklauso nuo variklio sukimo momento, kuo jis didesnis, tuo ratam > lengviau nugalet i judejimo krypciai priesinga puse nukreipta sunkio jega > (ir trinties iskaitant nuostolius). tai reiskia, kad kuo mazesnis sukimo > momentas, tuo daugiau laiko prireiks surinti toms apsukoms, is ko nesunku > suprasti, kad drago trasa isveiksi per ilgesni laika. > >> >> "RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message >> news:ht0r34$5m9$1@trimpas.omnitel.net... >>> Na gal ir taip, nesvarbu kokia ta auto masė, vis tiek prie didesnio >>> torko smarkiau greitės. Jeigu nepasitikima pojūčiais, turbūt, >>> perjunginėti bėgius reikėtų tada, kai perjungus į aukštesnę pavarą iš >>> karto bus maksimalus torkas. >>> >>> >>> >>> "YZF" <yzfas_trinti@centras.lt> wrote in message >>> news:ht0o5s$vmm$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> "RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message >>>> news:ht0l8c$puh$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Bet tai nuo mašinos svorio juk irgi priklauso? >>>> >>>> Nuo masinos svorio priklauso pagreitis. Kuo sunkesne tuo jis letesnis. >>>> >>>>> Kas kad tu žiūrėsi į tą torko maksimumą, jei variklio ir prie didesnių >>>>> apsukų auto svoris praktiškai nestabdys? >>>> >>>> Nelabai suprantu ka tu cia nori pasakyti....? >>>> >>>> >>>> >>>>> "YZF" <yzfas_trinti@centras.lt> wrote in message >>>>> news:ht0kih$oih$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> >>>>>> "RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message >>>>>> news:ht0k7n$nrv$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Aš nesuprantu ką čia filosofuoti - geriausiai praktika parodys. >>>>>>> Šiaip, >>>>>>> be >>>>>>> abejo, greičiausiai važiuosi kai greičiausiai ratai suksis - tai >>>>>>> yra kai >>>>>>> variklis bus ties redlainu. >>>>>> >>>>>> Sitas dalykas tinka top speedui. Ne dragui. >>>>>> >>>>>>> Praktiškai riboti gali tik jei pradedant važiuoti ties redlainu >>>>>>> neužteks >>>>>>> torko mašiną į priekį stumti, >>>>>> >>>>>> Jeigu neuzteks torko, tai redlaino niekada ir nepasieks. Klausimas >>>>>> siuo >>>>>> atveju butu kiek jo uzteks. Jeigu daug uzteks - tada sukti iki >>>>>> redlaino, >>>>>> bet >>>>>> jeigu jo vos vos uzteks, tada iki to redlaino labai ilgai eis ir >>>>>> laikas >>>>>> bus >>>>>> shvaistomas (dyzelio atvejis). >>>>>> >>>>>>> jei ties tam tikromis apsukomis torkas bus per didelis >sankabos >>>>>>> sukibimui, >>>>>>> ar ties tam tikromis apsukomis torkas bus per didelis ratų >>>>>>> sukibimui. Jei >>>>>>> variklis >pakankamai galingas, sankaba stipri, ratų sukibimas >>>>>>> geras, >o >>>>>>> mašina lengva - tada redlainas, kitu atveju mažini apsukas, >>>>>>> atsižvelgdamas >>>>>>> į silpnas vietas. >>>>>> >>>>>> Reikia ziureti i torko kreive (ir ag, kad greiciau ir patogiau butu) >>>>>> o >>>>>> taip >>>>>> pat i perdavimo santykius (begius). >>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "HDi" <ner@mailo.nena> wrote in message >>>>>>> news:ht0flk$f0e$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Sveiki guru, >>>>>>>> >>>>>>>> vat sedziu ir galvoju kaip cia reik taisyklingai isspauust maximuma >>>>>>>> drage >>>>>>>> su >>>>>>>> turbo dyzeliu, ar kociot iki redline'o ar sakykim ties 3ooo mest >>>>>>>> begius? >>>>>>>> kaip cia yra teisingai? >>>>>>>> >>>>>>>> keli drageriai rekia issijuose mink iki 5k,o as jiem sakau kad >>>>>>>> nesamone. >>>>>>>> Tai >>>>>>>> sakau pasikluasiu tautos expertu ir visokiu masinu jodinetoju >>>>>>>> nuomones. >>>>>>>> >>>>>>>> Ypac domintu kazkokio zmogaus kur viska jis ten prajodinejes >>>>>>>> nuomone. >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>> >>>> >> >