Kuo daugiau torko tuo geriau. Klausimas tik kas darosi su apsukomis ir kur jos randasi. Geriausia kai labai daug torko ir labai daug apsuku tada buna geriausia. O kai daug torko ir mazai apsuku vs mazai torko ir daug apsuku tai ir reikia ziureti i kreives ir begiu perdavimus "RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:ht0r34$5m9$1@trimpas.omnitel.net... > Na gal ir taip, nesvarbu kokia ta auto masė, vis tiek prie didesnio torko > smarkiau greitės. Jeigu nepasitikima pojūčiais, turbūt, perjunginėti > bėgius reikėtų tada, kai perjungus į aukštesnę pavarą iš karto bus > maksimalus torkas. > > > > "YZF" <yzfas_trinti@centras.lt> wrote in message > news:ht0o5s$vmm$1@trimpas.omnitel.net... >> >> "RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message >> news:ht0l8c$puh$1@trimpas.omnitel.net... >>> Bet tai nuo mašinos svorio juk irgi priklauso? >> >> Nuo masinos svorio priklauso pagreitis. Kuo sunkesne tuo jis letesnis. >> >>>Kas kad tu žiūrėsi į tą torko maksimumą, jei variklio ir prie didesnių >>>apsukų auto svoris praktiškai nestabdys? >> >> Nelabai suprantu ka tu cia nori pasakyti....? >> >> >> >>> "YZF" <yzfas_trinti@centras.lt> wrote in message >>> news:ht0kih$oih$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> "RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message >>>> news:ht0k7n$nrv$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Aš nesuprantu ką čia filosofuoti - geriausiai praktika parodys. Šiaip, >>>>> be >>>>> abejo, greičiausiai važiuosi kai greičiausiai ratai suksis - tai yra >>>>> kai >>>>> variklis bus ties redlainu. >>>> >>>> Sitas dalykas tinka top speedui. Ne dragui. >>>> >>>>>Praktiškai riboti gali tik jei pradedant važiuoti ties redlainu >>>>>neužteks >>>>>torko mašiną į priekį stumti, >>>> >>>> Jeigu neuzteks torko, tai redlaino niekada ir nepasieks. Klausimas siuo >>>> atveju butu kiek jo uzteks. Jeigu daug uzteks - tada sukti iki >>>> redlaino, >>>> bet >>>> jeigu jo vos vos uzteks, tada iki to redlaino labai ilgai eis ir laikas >>>> bus >>>> shvaistomas (dyzelio atvejis). >>>> >>>>>jei ties tam tikromis apsukomis torkas bus per didelis >sankabos >>>>>sukibimui, >>>>>ar ties tam tikromis apsukomis torkas bus per didelis ratų sukibimui. >>>>>Jei >>>>>variklis >pakankamai galingas, sankaba stipri, ratų sukibimas geras, >o >>>>>mašina lengva - tada redlainas, kitu atveju mažini apsukas, >>>>>atsižvelgdamas >>>>>į silpnas vietas. >>>> >>>> Reikia ziureti i torko kreive (ir ag, kad greiciau ir patogiau butu) o >>>> taip >>>> pat i perdavimo santykius (begius). >>>> >>>>> >>>>> >>>>> "HDi" <ner@mailo.nena> wrote in message >>>>> news:ht0flk$f0e$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Sveiki guru, >>>>>> >>>>>> vat sedziu ir galvoju kaip cia reik taisyklingai isspauust maximuma >>>>>> drage >>>>>> su >>>>>> turbo dyzeliu, ar kociot iki redline'o ar sakykim ties 3ooo mest >>>>>> begius? >>>>>> kaip cia yra teisingai? >>>>>> >>>>>> keli drageriai rekia issijuose mink iki 5k,o as jiem sakau kad >>>>>> nesamone. >>>>>> Tai >>>>>> sakau pasikluasiu tautos expertu ir visokiu masinu jodinetoju >>>>>> nuomones. >>>>>> >>>>>> Ypac domintu kazkokio zmogaus kur viska jis ten prajodinejes nuomone. >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>> >>