toks kada nustos daryti nesąmones su kontrolierių stribų būriais, o priims tokią "didelę naujovę" įleidinėti per priekines duris. bet kam temą keist. na netinka tau visuomeninis, kuris perveža tiek, kiek 70 mašinų, na tai ir stovėk kamštyje, tik kam tokiems 2-3 eismo juostos duodamos, pilnai užtektų vienos. -- http://laimiszmuida.blogas.lt/37112/darbas-ne-vilkas-i-miska-nepabegs.html "Fla" <klausk_ir_bus_atsakyta@arba.ne> wrote in message news:gtubvc$46q$1@trimpas.omnitel.net... > Nerijus wrote: >> Klausimas tik kada jie supras, kad i darba reikia vazhiuoti >> autobusu. Tada ir autobusu atsiras daugiau tose A juostose, ir >> vazhiavimo bilietai atpigs, ir patys autobusai bus naujesni/grazesni. > > Achiu, del visuomeninio pasuoju. Ir manau dauguma save gerbianchiu, ir > ishgalinchiu sau leisti vaziuoti automobiliu zhmoniu, daro ta pati. > > http://www.lrytas.lt/-12416027001240854260-kauno-mikroautobuse-pami%C5%A1%C4%97lis-%C4%AFkando-keleiviui-%C4%AF-aus%C4%AF.htm > > Ir siaip, nelabai isivaizduoju koks visuomeninis miesto transportas gali > patogumu, saugumu, triukshmo lygiu, ir asmenine erdve i kuria nelys visokios > smirdancios apsimyzhe bobutes, ar svogunu prisirije ir dantu neishsivale plugai > konkuruoti su auto :) > > > -- > Ar zinojote, kad "o tau trukdo?" yra labiau diagnoze, nei klausimas? :)