brangint ne dėl bomžų siūliau, o todėl, kad neišsilaiko. "KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message news:gu0s5u$ths$1@trimpas.omnitel.net... > esquires rašė: >> "KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message >> news:gu0p08$nhr$1@trimpas.omnitel.net... >>> Tai kuo tada neįtinka pavyzdžiai iš kitų miestų/valstybių? >>> Užuojautos artimiesiems. >> >> eilini karta - kiekvieno miesto mkts unikali. nera jokio pagrindo >> teigti, kad modeliai, kurie pasiteisina "kituose miestuose", >> pasiteisins vilniuje. uzuojautos to nesuprantanciu artimiesiems. > > O tai, kad per 13 metų Vilniaus transporto sistema pasikeitė > kardinaliai, nieko nereiškia? > > Beje, mes čia vis dar ginčijamės ar Vilniuje įmanoma padaryti transporto > sistemą patrauklią keleiviams ar apie kažką kita? > MKN vienas iš patrauklumo kriterijų – kad nereikėtų važiuoti kartu su > bomžais ir kitais apsimyžėliais. > Kaip siūlai tą problemą spręsti kitaip nei laipinant pro priekines > duris? Fakto siūlomas variantas branginti bilietus man neatrodo > tinkamas, nes bomžams jis ir dabar nemokamas.