Tema: Re: Apie A juosta
Autorius: Faktas
Data: 2009-05-08 10:15:58
na realiai pagalvojus, jei dabar paziuri i stolele per pika ir matai kiek grudasi i troleibusa,
pagalvoji, kad mazdaug dvigubai daugiau reiktu paleisti autobusu/troleibusi.
jei dabar i gatves isvaziuoja koks 300. tai dvigubai ir gaunasi arti +400.
tik beda, kad ju reikia trumpa laiko tarpa.
todel toks daiktas kaip tramvajus ir praverstu: nereikia samdyti/ iskviesti i darba daugiau
vairuotoju, vienas perveza iskart kelis simtus, po piko atkabina nebereikalingus vagonus ir jau su vienu vagonu 
kursuoja.
bet visgi siuo pavyzdziu imanoma ir esama sistema patobulinti: per daugeli marsrutu, per visa marsruto ilgi
yra atkarpu kur maksimalus apkrovimas ir kur mazesnis.
todel reiktu taip ir perorganizuoti: mikroautobusai ir mazi autobusai surinktu zmones ir 
atveztu trumpu atstumu i kokia vietine "stoti", ilgi autobusai, troleibusai perveztu dideliu atstumu tarp tokiu "stociu",
kur jau vel mazesnieji isskirstytu.

-- 

http://laimiszmuida.blogas.lt/37112/darbas-ne-vilkas-i-miska-nepabegs.html
 

"KEdas" <news@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message news:gu0lko$hhr$1@trimpas.omnitel.net...
> esquires rašė:
>> juokingai atrodai su savo bandymais islauzti kieta ir sarkazmas toks... 
>> kvailas. kokios dar susisiekimo paslaugos, apie ka tu cia? eksperimenta 
>> dareme ar tai 1996, ar tai 1997, o mkts valdymo pertvarkymo projektas, kurio 
>> pasekoje atsirado sisp'as projektas pradetas rasyti (!) 1998.
> 
> O, jau geriau.
> Tai, tavo manymu, šis 13 metų senumo eksperimentas vis dar aktualus? 
> Kiek tada A juostų buvo ir kiek automobilių? Net miesto centras per tą 
> laiką spėjo persikelti į kitą upės pusę. :)
> Ir tu dar drįsti remtis tomis išvadomis! Patylėtum geriau.