na realiai pagalvojus, jei dabar paziuri i stolele per pika ir matai kiek grudasi i troleibusa, pagalvoji, kad mazdaug dvigubai daugiau reiktu paleisti autobusu/troleibusi. jei dabar i gatves isvaziuoja koks 300. tai dvigubai ir gaunasi arti +400. tik beda, kad ju reikia trumpa laiko tarpa. todel toks daiktas kaip tramvajus ir praverstu: nereikia samdyti/ iskviesti i darba daugiau vairuotoju, vienas perveza iskart kelis simtus, po piko atkabina nebereikalingus vagonus ir jau su vienu vagonu kursuoja. bet visgi siuo pavyzdziu imanoma ir esama sistema patobulinti: per daugeli marsrutu, per visa marsruto ilgi yra atkarpu kur maksimalus apkrovimas ir kur mazesnis. todel reiktu taip ir perorganizuoti: mikroautobusai ir mazi autobusai surinktu zmones ir atveztu trumpu atstumu i kokia vietine "stoti", ilgi autobusai, troleibusai perveztu dideliu atstumu tarp tokiu "stociu", kur jau vel mazesnieji isskirstytu. -- http://laimiszmuida.blogas.lt/37112/darbas-ne-vilkas-i-miska-nepabegs.html "KEdas" <news@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message news:gu0lko$hhr$1@trimpas.omnitel.net... > esquires rašė: >> juokingai atrodai su savo bandymais islauzti kieta ir sarkazmas toks... >> kvailas. kokios dar susisiekimo paslaugos, apie ka tu cia? eksperimenta >> dareme ar tai 1996, ar tai 1997, o mkts valdymo pertvarkymo projektas, kurio >> pasekoje atsirado sisp'as projektas pradetas rasyti (!) 1998. > > O, jau geriau. > Tai, tavo manymu, šis 13 metų senumo eksperimentas vis dar aktualus? > Kiek tada A juostų buvo ir kiek automobilių? Net miesto centras per tą > laiką spėjo persikelti į kitą upės pusę. :) > Ir tu dar drįsti remtis tomis išvadomis! Patylėtum geriau.