Tema: Re: Apie A juosta
Autorius: esquires
Data: 2009-05-08 17:29:00
"KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message 
news:gu1e5b$t7v$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Ypač tai pasakytina apie Rokantiškių sodus, kur yra TIK privatūs vežėjai, 
> kurie užsilenkti dar nesiruošia.

miestas ne tik rokantiskiu sodai, yra ir kitu krypciu, kur privatus vezejai 
uzlinkti nesiruosia. bet yra dar daugiau krypciu, kurie jie kratosi kaip 
velnias kryziaus. tai jomis nebevaziuoti ir nevezti zmoniu?

> Lia-lia. O kam tada Vilnius skiria 100mln per metus? O kodėl dabar kilo 
> kipišas, kai iš LG atima dividendus nesumokėję už nuostolingus keleivių 
> pervežimus?

be konteksto 100 milijonu nieko nereiskia, tik poreikio kontekste galima 
vertinti. jei idomu, pasieskok inete, sisp'as buvo rases apie lesu poreiki. 
apie lietuvos gelezinkelius nedaug nezinau, reikia klausti kolegu, kuriu 
interesu sfera yra gelezinkelio sistemos.

> Besaikis finansavimas yra, o transporto patrauklumas mažėja? :O

na tu nezinai mazeja ar dideja transporto patrauklumas. bet svarbu ne tai, 
nes kazkokio kokybinio proverzio tikrai nera. kai neprotingai finansuojama 
nuolat bijant pamatyti tikraja sistemos islaikymo kaina (pasibrauk sita 
dalyka), tai tiketis pozityviu poslinkiu sunku.

> Gal pradžiai kokį auditą jiems reikėtų suorganizuoti ir tik po to tokius 
> "ekspertus" kaip skvairas iš darbo išmesti už nesugebėjimą generuoti 
> pasiūlymus?

norint ismesti, pirmiausiai reikia i darba priimti. norint priimti, reikia 
pasiulyti kazka patrauklaus. pirmiausiai tai galetu buti garantijos, kad yra 
valia keisti egzistuojancia sistema. tokiu atveju atlygio sumos butu 
simbolines. jei valios nera, vienintele paskata - pajamos, bet tada jos turi 
buti tikrai patrauklios. o kai nera nei valios, nei lesu, tai... daryk ta 
savo audita.