Dėl to jau aš nesiginčysiu, bet faktas tas, kad su A juostomis atsiranda galimybė paleisti daugiau autobusų/troleibusų ir jais važiuoti yra greičiau nei AA (asmeninis automobilis). Be A juostos tokios galimybės nebuvo, todėl eksperimentą reikėtų pakartoti. Galima būtų pradėti nuo mažai apkrautų arba netgi tik dalyje maršruto. Faktas rašė: > na realiai pagalvojus, jei dabar paziuri i stolele per pika ir matai > kiek grudasi i troleibusa, pagalvoji, kad mazdaug dvigubai daugiau > reiktu paleisti autobusu/troleibusi. jei dabar i gatves isvaziuoja > koks 300. tai dvigubai ir gaunasi arti +400. tik beda, kad ju reikia > trumpa laiko tarpa. todel toks daiktas kaip tramvajus ir praverstu: > nereikia samdyti/ iskviesti i darba daugiau vairuotoju, vienas > perveza iskart kelis simtus, po piko atkabina nebereikalingus vagonus > ir jau su vienu vagonu kursuoja. bet visgi siuo pavyzdziu imanoma ir > esama sistema patobulinti: per daugeli marsrutu, per visa marsruto > ilgi yra atkarpu kur maksimalus apkrovimas ir kur mazesnis. todel > reiktu taip ir perorganizuoti: mikroautobusai ir mazi autobusai > surinktu zmones ir atveztu trumpu atstumu i kokia vietine "stoti", > ilgi autobusai, troleibusai perveztu dideliu atstumu tarp tokiu > "stociu", kur jau vel mazesnieji isskirstytu. >