Kas del triuksmo, tai dede irgi skundziasi tokio egzemplioriaus variklio garsu. Itaria ispjautus katalizatorius. "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message news:jkhibe$gii$2@trimpas.omnitel.net... > Tęsiant temą apie auto pasirinkimą, škes taip... > Buvau šiandien apžiūrėt šitą egzempliorių: > http://auto.plius.lt/skelbimai/mercedes-benz-e320-3-0-l-universalas-2174422.html > Įspūdžiai gan dviprasmiški sakyčiau, taigi apie viską nuo pradžių: > > 1. Vidaus apdaila - pzdc kaip ten viskas gerai, su volvo ar toyota > apskritai net lygint nesinori - visos medžiagos minkštos ir malonios, > sudizaininimas ir ergonomika aukščiausiam lygy. Čiut nenuleidau atsisėdęs. > Ridą rodo 200, bet iš sėdynių net neduotum tiek - atrodo kaip nauja, todėl > sunku ką nors apie tikrą ridą spręst. Auto iš Italijos - nėr šildomų > sėdynių, čia jau minusas. > > 2. Pats kėbulas atrodo +- ok iš pirmo žvilgsnio, švarus gražus be rūdelės. > Gal ten kiek buvę kada stugtelti buferiai, bet ne tas dabar aktualu. > Ergonomikos prasme kaip ir tikėjausi - viskas ok. Bagažinė didelė, sėdynės > patogios, vietos gale sėdintiems irgi per akis. > > 3. Pakaba dirba ok, jaučiasi kad auto masyvus (4matic), minkštas. > Pravažiavom nelygiu asfaltu - smagiai sugeria smūgius, nors ir jaučiasi > kad universalas - erdvės daug, triukšmo kažkiek nuo galinės ašies ateina > visgi. > > 4. Trauka. Taip, čia neturiu prie ko prikibt, kažko panašaus ir tikėjausi > (visgi auto gan masyvus), max sukimo momentas nuo 1600 labai jaučiasi, > auto nuo pat pradžių "važiuoja", nereik laukt kol įsisuks. Greitis > visiškai nesijaučia, paspaudėm iki 130 kmh gan trumpoj atkarpoj. Viskas > rafinuota iki belenkiek, jei mano avensį paspaudus atrodo kad jis iš > pradžių galvoja, o paskui eina kaip nuo lenciūgo nutrūkęs, tai čia viskas > atvirkščiai - nuo pat pradžių vynioja, ir stabiliai. Kaip Dainiušas rašė > apie audi - atrodo kad netraukia, bet pagyjama pažiūrėjus į spidometrą ;] > > 5. Variklis ir triukšmas. Va čia viskas ir prasideda. Visų pirma - salono > garso izoliacija nėra tokia pzdc kaip galėtum tikėtis iš premiumo, taip, > oro praktiškai nesigirdi, aptakumas geras, bet užtat padangos (vasarinės) > girdisi gal net perdaug. Bet tai fignia, palyginus su variklio garsu, > tiesą pasakius tikėjausi kad jo beveik nesigirdės, arba girdėsis taip, kad > nesuprasiu ar čia dyzelis ar benzas, bet anaiptol. Važiuojant greičiau - > taip, kaip ir daugumos dyzelių, jo kaip ir nesigirdi, bet stovint vietoj > ar lėtai judant jis girdisi, ir tikrai labai jau traktoriškai. Antras > dalykas- vibracija. Ant laisvų apsukų ji jaučiasi, ne taip kaip octavijoj, > kur tiesiog bilda visas salonas, bet vistiek jaučiasi ir nemenkai. > Pagazavus ji visiškai neišnyksta, tikrai jaučiasi kad dyzelis. Tikėjausi > kad V6 bus kur kas švelnesnis. Rizikuoju gaut per makufelį, bet pasakysiu, > kad mano avensio d-cat'as dirba tyliau ir... gražiau, nors tai tik > gėdingas i4. > > Taigi kol kas tiek iš trumpos pirminės apžiūros, norėsiu dar pabandyt i4 > varijantą su 2.2CDI, jei ten irgi situacija tokia pat su variklio > triukšmu, tada jaučiu reiks rimtai pradėt galvot apie benzą :/