Vienas sheimininkas, pardavineja dyleris, kuriame buvo atlikti visi reikalingi aptarnavimai? "YZF" wrote in message news:jkkoto$en$1@trimpas.omnitel.net... Jo, pas perekupus tik ir pirkti masinas. Geru istoriju buna. "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message news:jkkoqk$d2$1@trimpas.omnitel.net... > Kiekvienas perekupas tau gali smulkiai papasakoti kiekvienos parduodamos > masinos istorija, o va su salerka jau blogiau, geros salerkos siais > laikais nebuna > > > > "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message > news:jkko0v$vhf$1@trimpas.omnitel.net... >> Man atrodo nebutina pilti neaiskios kilmes saliara ir pirkti neaiskios >> istorijos masina. Jeigu nuo pat gimimo buvo pilamas geras kuras ir masina >> normaliai eksploatuojama, iki purkstuku keitimo reikalas nedaeis. >> >> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message >> news:jkknjj$v98$1@trimpas.omnitel.net... >>> Ir dar man atrodo visai nebutina visu 6 keisti >>> >>> >>> >>> >>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >>> news:jkknhg$v70$1@trimpas.omnitel.net... >>>> srote w211 2.7cdi vienas purkstukas ~300lt bus :) >>>> >>>> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message >>>> news:jkkn4c$utb$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Galima srote pirkti bus biski pigiau >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >>>>> news:jkkmmb$uk7$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> gal prie lietuvisku '200.000' >>>>>> >>>>>> ir nebus ten po 5k, ramiai tik ;) >>>>>> >>>>>> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message >>>>>> news:jkkl0e$t51$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Jeigu palei 200 000 tai pasiruosk purkstuku keitimui >>>>>>> 6 x 5000Lt >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message >>>>>>> news:jkhibe$gii$2@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Tesiant tema apie auto pasirinkima, skes taip... >>>>>>>> Buvau siandien apziuret sita egzemplioriu: >>>>>>>> http://auto.plius.lt/skelbimai/mercedes-benz-e320-3-0-l-universalas-2174422.html >>>>>>>> Ispudziai gan dviprasmiski sakyciau, taigi apie viska nuo pradziu: >>>>>>>> >>>>>>>> 1. Vidaus apdaila - pzdc kaip ten viskas gerai, su volvo ar toyota >>>>>>>> apskritai net lygint nesinori - visos medziagos minkstos ir >>>>>>>> malonios, sudizaininimas ir ergonomika auksciausiam lygy. Ciut >>>>>>>> nenuleidau atsisedes. Rida rodo 200, bet is sedyniu net neduotum >>>>>>>> tiek - atrodo kaip nauja, todel sunku ka nors apie tikra rida >>>>>>>> sprest. Auto is Italijos - ner sildomu sedyniu, cia jau minusas. >>>>>>>> >>>>>>>> 2. Pats kebulas atrodo +- ok is pirmo zvilgsnio, svarus grazus be >>>>>>>> rudeles. Gal ten kiek buve kada stugtelti buferiai, bet ne tas >>>>>>>> dabar aktualu. Ergonomikos prasme kaip ir tikejausi - viskas ok. >>>>>>>> Bagazine didele, sedynes patogios, vietos gale sedintiems irgi per >>>>>>>> akis. >>>>>>>> >>>>>>>> 3. Pakaba dirba ok, jauciasi kad auto masyvus (4matic), minkstas. >>>>>>>> Pravaziavom nelygiu asfaltu - smagiai sugeria smugius, nors ir >>>>>>>> jauciasi kad universalas - erdves daug, triuksmo kazkiek nuo >>>>>>>> galines asies ateina visgi. >>>>>>>> >>>>>>>> 4. Trauka. Taip, cia neturiu prie ko prikibt, kazko panasaus ir >>>>>>>> tikejausi (visgi auto gan masyvus), max sukimo momentas nuo 1600 >>>>>>>> labai jauciasi, auto nuo pat pradziu "vaziuoja", nereik laukt kol >>>>>>>> isisuks. Greitis visiskai nesijaucia, paspaudem iki 130 kmh gan >>>>>>>> trumpoj atkarpoj. Viskas rafinuota iki belenkiek, jei mano avensi >>>>>>>> paspaudus atrodo kad jis is pradziu galvoja, o paskui eina kaip nuo >>>>>>>> lenciugo nutrukes, tai cia viskas atvirksciai - nuo pat pradziu >>>>>>>> vynioja, ir stabiliai. Kaip Dainiusas rase apie audi - atrodo kad >>>>>>>> netraukia, bet pagyjama paziurejus i spidometra ;] >>>>>>>> >>>>>>>> 5. Variklis ir triuksmas. Va cia viskas ir prasideda. Visu pirma - >>>>>>>> salono garso izoliacija nera tokia pzdc kaip galetum tiketis is >>>>>>>> premiumo, taip, oro praktiskai nesigirdi, aptakumas geras, bet >>>>>>>> uztat padangos (vasarines) girdisi gal net perdaug. Bet tai fignia, >>>>>>>> palyginus su variklio garsu, tiesa pasakius tikejausi kad jo beveik >>>>>>>> nesigirdes, arba girdesis taip, kad nesuprasiu ar cia dyzelis ar >>>>>>>> benzas, bet anaiptol. Vaziuojant greiciau - taip, kaip ir daugumos >>>>>>>> dyzeliu, jo kaip ir nesigirdi, bet stovint vietoj ar letai judant >>>>>>>> jis girdisi, ir tikrai labai jau traktoriskai. Antras dalykas- >>>>>>>> vibracija. Ant laisvu apsuku ji jauciasi, ne taip kaip octavijoj, >>>>>>>> kur tiesiog bilda visas salonas, bet vistiek jauciasi ir nemenkai. >>>>>>>> Pagazavus ji visiskai neisnyksta, tikrai jauciasi kad dyzelis. >>>>>>>> Tikejausi kad V6 bus kur kas svelnesnis. Rizikuoju gaut per >>>>>>>> makufeli, bet pasakysiu, kad mano avensio d-cat'as dirba tyliau >>>>>>>> ir... graziau, nors tai tik gedingas i4. >>>>>>>> >>>>>>>> Taigi kol kas tiek is trumpos pirmines apziuros, noresiu dar >>>>>>>> pabandyt i4 varijanta su 2.2CDI, jei ten irgi situacija tokia pat >>>>>>>> su variklio triuksmu, tada jauciu reiks rimtai pradet galvot apie >>>>>>>> benza :/ >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>> >>> >> > >