Tu gal nuvaziuok i neste kolonele kaune prie Lytagros. Ten pries turgu pasisukinek ir suprasi kaip vienas masinas perekupai ten nusikelia, o kitas is po remontu sustato ant tralo ir tada turgun. Taigi pirk turguj nuo tralo tikrai gera nusipirksi. Ir siaip kaip nustatyti kiek laiko ji Lietuvoj? "2ju" <justinaseta@architektai.taskascom> wrote in message news:xn0hvyzp51p6ok000@news.omnitel.net... > nu bet aklam reikia buti jeigu nesimato kad kazkas priburta. > elementariai jei is perekupo LT ziuret kad ne ilgiau savaites LT butu > isbuvus- skaitant kad nespejo kazko didesnio paremontuoti, o siaip "aklai" > perkant reik tiesiai nuo furos jamt tik atvaryta. tada pajamsi tik su > defektais, del kuriu ji buvo parduota uzsieniuos ir dazniausiai dar > neuzmaskuotais. remontas pigesnis ir patikimesnis gaunas > -- > > > > YZF 2012.03.23 21:14:39 sako: > > -" > -""spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message > news:jkhibe$gii$2@trimpas.omnitel.net... > -"-"Tesiant tema apie auto pasirinkima, skes taip... > -"-"Buvau siandien apziuret sita egzemplioriu: > -"-"http://auto.plius.lt/skelbimai/mercedes-benz-e320-3-0-l-universalas-2174422.html > -"-"Ispudziai gan dviprasmiski sakyciau, taigi apie viska nuo pradziu: > -"-" > -"-"1. Vidaus apdaila - pzdc kaip ten viskas gerai, su volvo ar toyota > apskritai net lygint nesinori - visos medziagos minkstos ir malonios, > sudizaininimas ir ergonomika auksciausiam lygy. Ciut nenuleidau atsisedes. > Rida rodo 200, bet is sedyniu net neduotum tiek - atrodo kaip nauja, todel > sunku ka nors apie tikra rida sprest. Auto is Italijos - ner sildomu > sedyniu, cia jau minusas. > -"-" > -"-"2. Pats kebulas atrodo +- ok is pirmo zvilgsnio, svarus grazus be > rudeles. Gal ten kiek buve kada stugtelti buferiai, bet ne tas dabar > aktualu. Ergonomikos prasme kaip ir tikejausi - viskas ok. Bagazine > didele, sedynes patogios, vietos gale sedintiems irgi per akis. > -"-" > -"-"3. Pakaba dirba ok, jauciasi kad auto masyvus (4matic), minkstas. > Pravaziavom nelygiu asfaltu - smagiai sugeria smugius, nors ir jauciasi > kad universalas - erdves daug, triuksmo kazkiek nuo galines asies ateina > visgi. > -"-" > -"-"4. Trauka. Taip, cia neturiu prie ko prikibt, kazko panasaus ir > tikejausi (visgi auto gan masyvus), max sukimo momentas nuo 1600 labai > jauciasi, auto nuo pat pradziu "vaziuoja", nereik laukt kol isisuks. > Greitis visiskai nesijaucia, paspaudem iki 130 kmh gan trumpoj atkarpoj. > Viskas rafinuota iki belenkiek, jei mano avensi paspaudus atrodo kad jis > is pradziu galvoja, o paskui eina kaip nuo lenciugo nutrukes, tai cia > viskas atvirksciai - nuo pat pradziu vynioja, ir stabiliai. Kaip > Dainiusas rase apie audi - atrodo kad netraukia, bet pagyjama paziurejus > i spidometra ;] > -"-" > -"-"5. Variklis ir triuksmas. Va cia viskas ir prasideda. Visu pirma - > salono garso izoliacija nera tokia pzdc kaip galetum tiketis is premiumo, > taip, oro praktiskai nesigirdi, aptakumas geras, bet uztat padangos > (vasarines) girdisi gal net perdaug. Bet tai fignia, palyginus su > variklio garsu, tiesa pasakius tikejausi kad jo beveik nesigirdes, arba > girdesis taip, kad nesuprasiu ar cia dyzelis ar benzas, bet anaiptol. > Vaziuojant greiciau - taip, kaip ir daugumos dyzeliu, jo kaip ir > nesigirdi, bet stovint vietoj ar letai judant jis girdisi, ir tikrai > labai jau traktoriskai. Antras dalykas- vibracija. Ant laisvu apsuku ji > jauciasi, ne taip kaip octavijoj, kur tiesiog bilda visas salonas, bet > vistiek jauciasi ir nemenkai. Pagazavus ji visiskai neisnyksta, tikrai > jauciasi kad dyzelis. Tikejausi kad V6 bus kur kas svelnesnis. Rizikuoju > gaut per makufeli, bet pasakysiu, kad mano avensio d-cat'as dirba tyliau > ir... graziau, nors tai tik gedingas i4. > -"-" > -"-"Taigi kol kas tiek is trumpos pirmines apziuros, noresiu dar paba