Tai gal duosi geros istorijos pavyzdi? "YZF" wrote in message news:jkkp7n$ll$1@trimpas.omnitel.net... Serviso knygeliu paisymo studija "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message news:jkkp0n$h1$1@trimpas.omnitel.net... > Vienas sheimininkas, pardavineja dyleris, kuriame buvo atlikti visi > reikalingi aptarnavimai? > > "YZF" wrote in message news:jkkoto$en$1@trimpas.omnitel.net... > > Jo, pas perekupus tik ir pirkti masinas. Geru istoriju buna. > > "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message > news:jkkoqk$d2$1@trimpas.omnitel.net... >> Kiekvienas perekupas tau gali smulkiai papasakoti kiekvienos parduodamos >> masinos istorija, o va su salerka jau blogiau, geros salerkos siais >> laikais nebuna >> >> >> >> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >> news:jkko0v$vhf$1@trimpas.omnitel.net... >>> Man atrodo nebutina pilti neaiskios kilmes saliara ir pirkti neaiskios >>> istorijos masina. Jeigu nuo pat gimimo buvo pilamas geras kuras ir >>> masina normaliai eksploatuojama, iki purkstuku keitimo reikalas nedaeis. >>> >>> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message >>> news:jkknjj$v98$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Ir dar man atrodo visai nebutina visu 6 keisti >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >>>> news:jkknhg$v70$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> srote w211 2.7cdi vienas purkstukas ~300lt bus :) >>>>> >>>>> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message >>>>> news:jkkn4c$utb$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Galima srote pirkti bus biski pigiau >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >>>>>> news:jkkmmb$uk7$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> gal prie lietuvisku '200.000' >>>>>>> >>>>>>> ir nebus ten po 5k, ramiai tik ;) >>>>>>> >>>>>>> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message >>>>>>> news:jkkl0e$t51$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Jeigu palei 200 000 tai pasiruosk purkstuku keitimui >>>>>>>> 6 x 5000Lt >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message >>>>>>>> news:jkhibe$gii$2@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Tesiant tema apie auto pasirinkima, skes taip... >>>>>>>>> Buvau siandien apziuret sita egzemplioriu: >>>>>>>>> http://auto.plius.lt/skelbimai/mercedes-benz-e320-3-0-l-universalas-2174422.html >>>>>>>>> Ispudziai gan dviprasmiski sakyciau, taigi apie viska nuo pradziu: >>>>>>>>> >>>>>>>>> 1. Vidaus apdaila - pzdc kaip ten viskas gerai, su volvo ar toyota >>>>>>>>> apskritai net lygint nesinori - visos medziagos minkstos ir >>>>>>>>> malonios, sudizaininimas ir ergonomika auksciausiam lygy. Ciut >>>>>>>>> nenuleidau atsisedes. Rida rodo 200, bet is sedyniu net neduotum >>>>>>>>> tiek - atrodo kaip nauja, todel sunku ka nors apie tikra rida >>>>>>>>> sprest. Auto is Italijos - ner sildomu sedyniu, cia jau minusas. >>>>>>>>> >>>>>>>>> 2. Pats kebulas atrodo +- ok is pirmo zvilgsnio, svarus grazus be >>>>>>>>> rudeles. Gal ten kiek buve kada stugtelti buferiai, bet ne tas >>>>>>>>> dabar aktualu. Ergonomikos prasme kaip ir tikejausi - viskas ok. >>>>>>>>> Bagazine didele, sedynes patogios, vietos gale sedintiems irgi per >>>>>>>>> akis. >>>>>>>>> >>>>>>>>> 3. Pakaba dirba ok, jauciasi kad auto masyvus (4matic), minkstas. >>>>>>>>> Pravaziavom nelygiu asfaltu - smagiai sugeria smugius, nors ir >>>>>>>>> jauciasi kad universalas - erdves daug, triuksmo kazkiek nuo >>>>>>>>> galines asies ateina visgi. >>>>>>>>> >>>>>>>>> 4. Trauka. Taip, cia neturiu prie ko prikibt, kazko panasaus ir >>>>>>>>> tikejausi (visgi auto gan masyvus), max sukimo momentas nuo 1600 >>>>>>>>> labai jauciasi, auto nuo pat pradziu "vaziuoja", nereik laukt kol >>>>>>>>> isisuks. Greitis visiskai nesijaucia, paspaudem iki 130 kmh gan >>>>>>>>> trumpoj atkarpoj. Viskas rafinuota iki belenkiek, jei mano avensi >>>>>>>>> paspaudus atrodo kad jis is pradziu galvoja, o paskui eina kaip >>>>>>>>> nuo lenciugo nutrukes, tai cia viskas atvirksciai - nuo pat >>>>>>>>> pradziu vynioja, ir stabiliai. Kaip Dainiusas rase apie audi - >>>>>>>>> atrodo kad netraukia, bet pagyjama paziurejus i spidometra ;] >>>>>>>>> >>>>>>>>> 5. Variklis ir triuksmas. Va cia viskas ir prasideda. Visu pirma - >>>>>>>>> salono garso izoliacija nera tokia pzdc kaip galetum tiketis is >>>>>>>>> premiumo, taip, oro praktiskai nesigirdi, aptakumas geras, bet >>>>>>>>> uztat padangos (vasarines) girdisi gal net perdaug. Bet tai >>>>>>>>> fignia, palyginus su variklio garsu, tiesa pasakius tikejausi kad >>>>>>>>> jo beveik nesigirdes, arba girdesis taip, kad nesuprasiu ar cia >>>>>>>>> dyzelis ar benzas, bet anaiptol. Vaziuojant greiciau - taip, kaip >>>>>>>>> ir daugumos dyzeliu, jo kaip ir nesigirdi, bet stovint vietoj ar >>>>>>>>> letai judant jis girdisi, ir tikrai labai jau traktoriskai. Antras >>>>>>>>> dalykas- vibracija. Ant laisvu apsuku ji jauciasi, ne taip kaip >>>>>>>>> octavijoj, kur tiesiog bilda visas salonas, bet vistiek jauciasi >>>>>>>>> ir nemenkai. Pagazavus ji visiskai neisnyksta, tikrai jauciasi kad >>>>>>>>> dyzelis. Tikejausi kad V6 bus kur kas svelnesnis. Rizikuoju gaut >>>>>>>>> per makufeli, bet pasakysiu, kad mano avensio d-cat'as dirba >>>>>>>>> tyliau ir... graziau, nors tai tik gedingas i4. >>>>>>>>> >>>>>>>>> Taigi kol kas tiek is trumpos pirmines apziuros, noresiu dar >>>>>>>>> pabandyt i4 varijanta su 2.2CDI, jei ten irgi situacija tokia pat >>>>>>>>> su variklio triuksmu, tada jauciu reiks rimtai pradet galvot apie >>>>>>>>> benza :/ >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >> >>