Pacituosiu vieno dalyvio iš mbforumo mintis (tikiuosi jis nesupyks): m113 (5.0) variklis palyginti ekonomiskas, bet sudetingas ir gana brangiai eksploatuojamas (pvz. vien 16 zvakiu su ritemis kiekvienam cilindrui ka reiskia, o zvakes butinai turi buti keiciamos laiku, nes variklis laaabai jautrus svarai cilindruose). problemos: alkuninio veleno skriemulys megsta isirti (o garso izoliacija tokia, kad gedima isgirsi tik tada, kai skriemulys galutinai sueis ir dar ka nors salia saves sugadins), uzsikemsa tepimo ir ventiliacijos kanalai, per tarpines prateka ir per ventiliacijos sistema prarandama alyva (apskritai, sitas variklis 'valgo tepalus', nors is tikro daziausiai leidzia, tasko ir ispucia). demesio, motoras jautrus degalu ir alyvos kokybei bei prieziuros savalaikiskumui. zodziu gedimai ir eksploatacijos ypatumai panasus i 'jaunesnio brolio' m112 bedas. su atmosferiniu m273 (5.5) nesu vazinejes ir nelabai ka esu skaites, bet placiai zinoma problema - spartus balansinio veleno zvaigzdutes dilimas, del kurio kencia voztuvu atidarinejimo tikslumas su visomis pasekmemis (ta pati problema kaip m272). pasireiskia vos juntamomis vibracijomis stovint ant 'parkingo', kuri su laiku priveda prie didesniu sutrikimu ir galios praradimo, o remontas kainuoja tukstanciais. > kokiu problemu turi 5ltr mb motoras? juk negali saves apgauti :)