Tema: Re: Auto pasirinkimas: MB E320CDI S211 2006+
Autorius: spakainas
Data: 2012-03-24 08:12:15
Pacituosiu vieno dalyvio iš mbforumo mintis (tikiuosi jis nesupyks):

m113 (5.0) variklis palyginti ekonomiskas, bet sudetingas ir gana 
brangiai eksploatuojamas (pvz. vien 16 zvakiu su ritemis kiekvienam 
cilindrui ka reiskia, o zvakes butinai turi buti keiciamos laiku, nes 
variklis laaabai jautrus svarai cilindruose). problemos: alkuninio 
veleno skriemulys megsta isirti (o garso izoliacija tokia, kad gedima 
isgirsi tik tada, kai skriemulys galutinai sueis ir dar ka nors salia 
saves sugadins), uzsikemsa tepimo ir ventiliacijos kanalai, per tarpines 
prateka ir per ventiliacijos sistema prarandama alyva (apskritai, sitas 
variklis 'valgo tepalus', nors is tikro daziausiai leidzia, tasko ir 
ispucia). demesio, motoras jautrus degalu ir alyvos kokybei bei 
prieziuros savalaikiskumui. zodziu gedimai ir eksploatacijos ypatumai 
panasus i 'jaunesnio brolio' m112 bedas.

su atmosferiniu m273 (5.5) nesu vazinejes ir nelabai ka esu skaites, bet 
placiai zinoma problema - spartus balansinio veleno zvaigzdutes dilimas, 
del kurio kencia voztuvu atidarinejimo tikslumas su visomis pasekmemis 
(ta pati problema kaip m272). pasireiskia vos juntamomis vibracijomis 
stovint ant 'parkingo', kuri su laiku priveda prie didesniu sutrikimu ir 
galios praradimo, o remontas kainuoja tukstanciais.

> kokiu problemu turi 5ltr mb motoras? juk negali saves apgauti :)