gal prie lietuvisku '200.000' ir nebus ten po 5k, ramiai tik ;) "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message news:jkkl0e$t51$1@trimpas.omnitel.net... > Jeigu palei 200 000 tai pasiruosk purkstuku keitimui > 6 x 5000Lt > > > > > > "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message > news:jkhibe$gii$2@trimpas.omnitel.net... >> Tesiant tema apie auto pasirinkima, skes taip... >> Buvau siandien apziuret sita egzemplioriu: >> http://auto.plius.lt/skelbimai/mercedes-benz-e320-3-0-l-universalas-2174422.html >> Ispudziai gan dviprasmiski sakyciau, taigi apie viska nuo pradziu: >> >> 1. Vidaus apdaila - pzdc kaip ten viskas gerai, su volvo ar toyota >> apskritai net lygint nesinori - visos medziagos minkstos ir malonios, >> sudizaininimas ir ergonomika auksciausiam lygy. Ciut nenuleidau >> atsisedes. Rida rodo 200, bet is sedyniu net neduotum tiek - atrodo kaip >> nauja, todel sunku ka nors apie tikra rida sprest. Auto is Italijos - ner >> sildomu sedyniu, cia jau minusas. >> >> 2. Pats kebulas atrodo +- ok is pirmo zvilgsnio, svarus grazus be >> rudeles. Gal ten kiek buve kada stugtelti buferiai, bet ne tas dabar >> aktualu. Ergonomikos prasme kaip ir tikejausi - viskas ok. Bagazine >> didele, sedynes patogios, vietos gale sedintiems irgi per akis. >> >> 3. Pakaba dirba ok, jauciasi kad auto masyvus (4matic), minkstas. >> Pravaziavom nelygiu asfaltu - smagiai sugeria smugius, nors ir jauciasi >> kad universalas - erdves daug, triuksmo kazkiek nuo galines asies ateina >> visgi. >> >> 4. Trauka. Taip, cia neturiu prie ko prikibt, kazko panasaus ir tikejausi >> (visgi auto gan masyvus), max sukimo momentas nuo 1600 labai jauciasi, >> auto nuo pat pradziu "vaziuoja", nereik laukt kol isisuks. Greitis >> visiskai nesijaucia, paspaudem iki 130 kmh gan trumpoj atkarpoj. Viskas >> rafinuota iki belenkiek, jei mano avensi paspaudus atrodo kad jis is >> pradziu galvoja, o paskui eina kaip nuo lenciugo nutrukes, tai cia viskas >> atvirksciai - nuo pat pradziu vynioja, ir stabiliai. Kaip Dainiusas rase >> apie audi - atrodo kad netraukia, bet pagyjama paziurejus i spidometra ;] >> >> 5. Variklis ir triuksmas. Va cia viskas ir prasideda. Visu pirma - salono >> garso izoliacija nera tokia pzdc kaip galetum tiketis is premiumo, taip, >> oro praktiskai nesigirdi, aptakumas geras, bet uztat padangos (vasarines) >> girdisi gal net perdaug. Bet tai fignia, palyginus su variklio garsu, >> tiesa pasakius tikejausi kad jo beveik nesigirdes, arba girdesis taip, >> kad nesuprasiu ar cia dyzelis ar benzas, bet anaiptol. Vaziuojant >> greiciau - taip, kaip ir daugumos dyzeliu, jo kaip ir nesigirdi, bet >> stovint vietoj ar letai judant jis girdisi, ir tikrai labai jau >> traktoriskai. Antras dalykas- vibracija. Ant laisvu apsuku ji jauciasi, >> ne taip kaip octavijoj, kur tiesiog bilda visas salonas, bet vistiek >> jauciasi ir nemenkai. Pagazavus ji visiskai neisnyksta, tikrai jauciasi >> kad dyzelis. Tikejausi kad V6 bus kur kas svelnesnis. Rizikuoju gaut per >> makufeli, bet pasakysiu, kad mano avensio d-cat'as dirba tyliau ir... >> graziau, nors tai tik gedingas i4. >> >> Taigi kol kas tiek is trumpos pirmines apziuros, noresiu dar pabandyt i4 >> varijanta su 2.2CDI, jei ten irgi situacija tokia pat su variklio >> triuksmu, tada jauciu reiks rimtai pradet galvot apie benza :/ > >