Kiekvienas perekupas tau gali smulkiai papasakoti kiekvienos parduodamos masinos istorija, o va su salerka jau blogiau, geros salerkos siais laikais nebuna "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message news:jkko0v$vhf$1@trimpas.omnitel.net... > Man atrodo nebutina pilti neaiskios kilmes saliara ir pirkti neaiskios > istorijos masina. Jeigu nuo pat gimimo buvo pilamas geras kuras ir masina > normaliai eksploatuojama, iki purkstuku keitimo reikalas nedaeis. > > "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message > news:jkknjj$v98$1@trimpas.omnitel.net... >> Ir dar man atrodo visai nebutina visu 6 keisti >> >> >> >> >> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >> news:jkknhg$v70$1@trimpas.omnitel.net... >>> srote w211 2.7cdi vienas purkstukas ~300lt bus :) >>> >>> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message >>> news:jkkn4c$utb$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Galima srote pirkti bus biski pigiau >>>> >>>> >>>> >>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >>>> news:jkkmmb$uk7$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> gal prie lietuvisku '200.000' >>>>> >>>>> ir nebus ten po 5k, ramiai tik ;) >>>>> >>>>> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message >>>>> news:jkkl0e$t51$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Jeigu palei 200 000 tai pasiruosk purkstuku keitimui >>>>>> 6 x 5000Lt >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message >>>>>> news:jkhibe$gii$2@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Tesiant tema apie auto pasirinkima, skes taip... >>>>>>> Buvau siandien apziuret sita egzemplioriu: >>>>>>> http://auto.plius.lt/skelbimai/mercedes-benz-e320-3-0-l-universalas-2174422.html >>>>>>> Ispudziai gan dviprasmiski sakyciau, taigi apie viska nuo pradziu: >>>>>>> >>>>>>> 1. Vidaus apdaila - pzdc kaip ten viskas gerai, su volvo ar toyota >>>>>>> apskritai net lygint nesinori - visos medziagos minkstos ir >>>>>>> malonios, sudizaininimas ir ergonomika auksciausiam lygy. Ciut >>>>>>> nenuleidau atsisedes. Rida rodo 200, bet is sedyniu net neduotum >>>>>>> tiek - atrodo kaip nauja, todel sunku ka nors apie tikra rida >>>>>>> sprest. Auto is Italijos - ner sildomu sedyniu, cia jau minusas. >>>>>>> >>>>>>> 2. Pats kebulas atrodo +- ok is pirmo zvilgsnio, svarus grazus be >>>>>>> rudeles. Gal ten kiek buve kada stugtelti buferiai, bet ne tas dabar >>>>>>> aktualu. Ergonomikos prasme kaip ir tikejausi - viskas ok. Bagazine >>>>>>> didele, sedynes patogios, vietos gale sedintiems irgi per akis. >>>>>>> >>>>>>> 3. Pakaba dirba ok, jauciasi kad auto masyvus (4matic), minkstas. >>>>>>> Pravaziavom nelygiu asfaltu - smagiai sugeria smugius, nors ir >>>>>>> jauciasi kad universalas - erdves daug, triuksmo kazkiek nuo galines >>>>>>> asies ateina visgi. >>>>>>> >>>>>>> 4. Trauka. Taip, cia neturiu prie ko prikibt, kazko panasaus ir >>>>>>> tikejausi (visgi auto gan masyvus), max sukimo momentas nuo 1600 >>>>>>> labai jauciasi, auto nuo pat pradziu "vaziuoja", nereik laukt kol >>>>>>> isisuks. Greitis visiskai nesijaucia, paspaudem iki 130 kmh gan >>>>>>> trumpoj atkarpoj. Viskas rafinuota iki belenkiek, jei mano avensi >>>>>>> paspaudus atrodo kad jis is pradziu galvoja, o paskui eina kaip nuo >>>>>>> lenciugo nutrukes, tai cia viskas atvirksciai - nuo pat pradziu >>>>>>> vynioja, ir stabiliai. Kaip Dainiusas rase apie audi - atrodo kad >>>>>>> netraukia, bet pagyjama paziurejus i spidometra ;] >>>>>>> >>>>>>> 5. Variklis ir triuksmas. Va cia viskas ir prasideda. Visu pirma - >>>>>>> salono garso izoliacija nera tokia pzdc kaip galetum tiketis is >>>>>>> premiumo, taip, oro praktiskai nesigirdi, aptakumas geras, bet uztat >>>>>>> padangos (vasarines) girdisi gal net perdaug. Bet tai fignia, >>>>>>> palyginus su variklio garsu, tiesa pasakius tikejausi kad jo beveik >>>>>>> nesigirdes, arba girdesis taip, kad nesuprasiu ar cia dyzelis ar >>>>>>> benzas, bet anaiptol. Vaziuojant greiciau - taip, kaip ir daugumos >>>>>>> dyzeliu, jo kaip ir nesigirdi, bet stovint vietoj ar letai judant >>>>>>> jis girdisi, ir tikrai labai jau traktoriskai. Antras dalykas- >>>>>>> vibracija. Ant laisvu apsuku ji jauciasi, ne taip kaip octavijoj, >>>>>>> kur tiesiog bilda visas salonas, bet vistiek jauciasi ir nemenkai. >>>>>>> Pagazavus ji visiskai neisnyksta, tikrai jauciasi kad dyzelis. >>>>>>> Tikejausi kad V6 bus kur kas svelnesnis. Rizikuoju gaut per >>>>>>> makufeli, bet pasakysiu, kad mano avensio d-cat'as dirba tyliau >>>>>>> ir... graziau, nors tai tik gedingas i4. >>>>>>> >>>>>>> Taigi kol kas tiek is trumpos pirmines apziuros, noresiu dar >>>>>>> pabandyt i4 varijanta su 2.2CDI, jei ten irgi situacija tokia pat su >>>>>>> variklio triuksmu, tada jauciu reiks rimtai pradet galvot apie benza >>>>>>> :/ >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >> >> >