Ir dar man atrodo visai nebutina visu 6 keisti "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message news:jkknhg$v70$1@trimpas.omnitel.net... > srote w211 2.7cdi vienas purkstukas ~300lt bus :) > > "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message > news:jkkn4c$utb$1@trimpas.omnitel.net... >> Galima srote pirkti bus biski pigiau >> >> >> >> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >> news:jkkmmb$uk7$1@trimpas.omnitel.net... >>> gal prie lietuvisku '200.000' >>> >>> ir nebus ten po 5k, ramiai tik ;) >>> >>> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message >>> news:jkkl0e$t51$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Jeigu palei 200 000 tai pasiruosk purkstuku keitimui >>>> 6 x 5000Lt >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message >>>> news:jkhibe$gii$2@trimpas.omnitel.net... >>>>> Tesiant tema apie auto pasirinkima, skes taip... >>>>> Buvau siandien apziuret sita egzemplioriu: >>>>> http://auto.plius.lt/skelbimai/mercedes-benz-e320-3-0-l-universalas-2174422.html >>>>> Ispudziai gan dviprasmiski sakyciau, taigi apie viska nuo pradziu: >>>>> >>>>> 1. Vidaus apdaila - pzdc kaip ten viskas gerai, su volvo ar toyota >>>>> apskritai net lygint nesinori - visos medziagos minkstos ir malonios, >>>>> sudizaininimas ir ergonomika auksciausiam lygy. Ciut nenuleidau >>>>> atsisedes. Rida rodo 200, bet is sedyniu net neduotum tiek - atrodo >>>>> kaip nauja, todel sunku ka nors apie tikra rida sprest. Auto is >>>>> Italijos - ner sildomu sedyniu, cia jau minusas. >>>>> >>>>> 2. Pats kebulas atrodo +- ok is pirmo zvilgsnio, svarus grazus be >>>>> rudeles. Gal ten kiek buve kada stugtelti buferiai, bet ne tas dabar >>>>> aktualu. Ergonomikos prasme kaip ir tikejausi - viskas ok. Bagazine >>>>> didele, sedynes patogios, vietos gale sedintiems irgi per akis. >>>>> >>>>> 3. Pakaba dirba ok, jauciasi kad auto masyvus (4matic), minkstas. >>>>> Pravaziavom nelygiu asfaltu - smagiai sugeria smugius, nors ir >>>>> jauciasi kad universalas - erdves daug, triuksmo kazkiek nuo galines >>>>> asies ateina visgi. >>>>> >>>>> 4. Trauka. Taip, cia neturiu prie ko prikibt, kazko panasaus ir >>>>> tikejausi (visgi auto gan masyvus), max sukimo momentas nuo 1600 labai >>>>> jauciasi, auto nuo pat pradziu "vaziuoja", nereik laukt kol isisuks. >>>>> Greitis visiskai nesijaucia, paspaudem iki 130 kmh gan trumpoj >>>>> atkarpoj. Viskas rafinuota iki belenkiek, jei mano avensi paspaudus >>>>> atrodo kad jis is pradziu galvoja, o paskui eina kaip nuo lenciugo >>>>> nutrukes, tai cia viskas atvirksciai - nuo pat pradziu vynioja, ir >>>>> stabiliai. Kaip Dainiusas rase apie audi - atrodo kad netraukia, bet >>>>> pagyjama paziurejus i spidometra ;] >>>>> >>>>> 5. Variklis ir triuksmas. Va cia viskas ir prasideda. Visu pirma - >>>>> salono garso izoliacija nera tokia pzdc kaip galetum tiketis is >>>>> premiumo, taip, oro praktiskai nesigirdi, aptakumas geras, bet uztat >>>>> padangos (vasarines) girdisi gal net perdaug. Bet tai fignia, >>>>> palyginus su variklio garsu, tiesa pasakius tikejausi kad jo beveik >>>>> nesigirdes, arba girdesis taip, kad nesuprasiu ar cia dyzelis ar >>>>> benzas, bet anaiptol. Vaziuojant greiciau - taip, kaip ir daugumos >>>>> dyzeliu, jo kaip ir nesigirdi, bet stovint vietoj ar letai judant jis >>>>> girdisi, ir tikrai labai jau traktoriskai. Antras dalykas- vibracija. >>>>> Ant laisvu apsuku ji jauciasi, ne taip kaip octavijoj, kur tiesiog >>>>> bilda visas salonas, bet vistiek jauciasi ir nemenkai. Pagazavus ji >>>>> visiskai neisnyksta, tikrai jauciasi kad dyzelis. Tikejausi kad V6 bus >>>>> kur kas svelnesnis. Rizikuoju gaut per makufeli, bet pasakysiu, kad >>>>> mano avensio d-cat'as dirba tyliau ir... graziau, nors tai tik >>>>> gedingas i4. >>>>> >>>>> Taigi kol kas tiek is trumpos pirmines apziuros, noresiu dar pabandyt >>>>> i4 varijanta su 2.2CDI, jei ten irgi situacija tokia pat su variklio >>>>> triuksmu, tada jauciu reiks rimtai pradet galvot apie benza :/ >>>> >>>> >>> >> >> >