srote w211 2.7cdi vienas purkstukas ~300lt bus :) "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message news:jkkn4c$utb$1@trimpas.omnitel.net... > Galima srote pirkti bus biski pigiau > > > > "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message > news:jkkmmb$uk7$1@trimpas.omnitel.net... >> gal prie lietuvisku '200.000' >> >> ir nebus ten po 5k, ramiai tik ;) >> >> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message >> news:jkkl0e$t51$1@trimpas.omnitel.net... >>> Jeigu palei 200 000 tai pasiruosk purkstuku keitimui >>> 6 x 5000Lt >>> >>> >>> >>> >>> >>> "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message >>> news:jkhibe$gii$2@trimpas.omnitel.net... >>>> Tesiant tema apie auto pasirinkima, skes taip... >>>> Buvau siandien apziuret sita egzemplioriu: >>>> http://auto.plius.lt/skelbimai/mercedes-benz-e320-3-0-l-universalas-2174422.html >>>> Ispudziai gan dviprasmiski sakyciau, taigi apie viska nuo pradziu: >>>> >>>> 1. Vidaus apdaila - pzdc kaip ten viskas gerai, su volvo ar toyota >>>> apskritai net lygint nesinori - visos medziagos minkstos ir malonios, >>>> sudizaininimas ir ergonomika auksciausiam lygy. Ciut nenuleidau >>>> atsisedes. Rida rodo 200, bet is sedyniu net neduotum tiek - atrodo >>>> kaip nauja, todel sunku ka nors apie tikra rida sprest. Auto is >>>> Italijos - ner sildomu sedyniu, cia jau minusas. >>>> >>>> 2. Pats kebulas atrodo +- ok is pirmo zvilgsnio, svarus grazus be >>>> rudeles. Gal ten kiek buve kada stugtelti buferiai, bet ne tas dabar >>>> aktualu. Ergonomikos prasme kaip ir tikejausi - viskas ok. Bagazine >>>> didele, sedynes patogios, vietos gale sedintiems irgi per akis. >>>> >>>> 3. Pakaba dirba ok, jauciasi kad auto masyvus (4matic), minkstas. >>>> Pravaziavom nelygiu asfaltu - smagiai sugeria smugius, nors ir jauciasi >>>> kad universalas - erdves daug, triuksmo kazkiek nuo galines asies >>>> ateina visgi. >>>> >>>> 4. Trauka. Taip, cia neturiu prie ko prikibt, kazko panasaus ir >>>> tikejausi (visgi auto gan masyvus), max sukimo momentas nuo 1600 labai >>>> jauciasi, auto nuo pat pradziu "vaziuoja", nereik laukt kol isisuks. >>>> Greitis visiskai nesijaucia, paspaudem iki 130 kmh gan trumpoj >>>> atkarpoj. Viskas rafinuota iki belenkiek, jei mano avensi paspaudus >>>> atrodo kad jis is pradziu galvoja, o paskui eina kaip nuo lenciugo >>>> nutrukes, tai cia viskas atvirksciai - nuo pat pradziu vynioja, ir >>>> stabiliai. Kaip Dainiusas rase apie audi - atrodo kad netraukia, bet >>>> pagyjama paziurejus i spidometra ;] >>>> >>>> 5. Variklis ir triuksmas. Va cia viskas ir prasideda. Visu pirma - >>>> salono garso izoliacija nera tokia pzdc kaip galetum tiketis is >>>> premiumo, taip, oro praktiskai nesigirdi, aptakumas geras, bet uztat >>>> padangos (vasarines) girdisi gal net perdaug. Bet tai fignia, palyginus >>>> su variklio garsu, tiesa pasakius tikejausi kad jo beveik nesigirdes, >>>> arba girdesis taip, kad nesuprasiu ar cia dyzelis ar benzas, bet >>>> anaiptol. Vaziuojant greiciau - taip, kaip ir daugumos dyzeliu, jo kaip >>>> ir nesigirdi, bet stovint vietoj ar letai judant jis girdisi, ir tikrai >>>> labai jau traktoriskai. Antras dalykas- vibracija. Ant laisvu apsuku ji >>>> jauciasi, ne taip kaip octavijoj, kur tiesiog bilda visas salonas, bet >>>> vistiek jauciasi ir nemenkai. Pagazavus ji visiskai neisnyksta, tikrai >>>> jauciasi kad dyzelis. Tikejausi kad V6 bus kur kas svelnesnis. >>>> Rizikuoju gaut per makufeli, bet pasakysiu, kad mano avensio d-cat'as >>>> dirba tyliau ir... graziau, nors tai tik gedingas i4. >>>> >>>> Taigi kol kas tiek is trumpos pirmines apziuros, noresiu dar pabandyt >>>> i4 varijanta su 2.2CDI, jei ten irgi situacija tokia pat su variklio >>>> triuksmu, tada jauciu reiks rimtai pradet galvot apie benza :/ >>> >>> >> > >