Dyleris Frankfurte, Munchene, Stutgarte ir t.t. ir pan. Zinai ka perki, zinai ka gauni ir zinai uz ka moki. "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message news:jkksd0$2og$1@trimpas.omnitel.net... > Tai gal duosi geros istorijos pavyzdi? > > "YZF" wrote in message news:jkkp7n$ll$1@trimpas.omnitel.net... > > Serviso knygeliu paisymo studija > > "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message > news:jkkp0n$h1$1@trimpas.omnitel.net... >> Vienas sheimininkas, pardavineja dyleris, kuriame buvo atlikti visi >> reikalingi aptarnavimai? >> >> "YZF" wrote in message news:jkkoto$en$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Jo, pas perekupus tik ir pirkti masinas. Geru istoriju buna. >> >> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message >> news:jkkoqk$d2$1@trimpas.omnitel.net... >>> Kiekvienas perekupas tau gali smulkiai papasakoti kiekvienos parduodamos >>> masinos istorija, o va su salerka jau blogiau, geros salerkos siais >>> laikais nebuna >>> >>> >>> >>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >>> news:jkko0v$vhf$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Man atrodo nebutina pilti neaiskios kilmes saliara ir pirkti neaiskios >>>> istorijos masina. Jeigu nuo pat gimimo buvo pilamas geras kuras ir >>>> masina normaliai eksploatuojama, iki purkstuku keitimo reikalas >>>> nedaeis. >>>> >>>> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message >>>> news:jkknjj$v98$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Ir dar man atrodo visai nebutina visu 6 keisti >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >>>>> news:jkknhg$v70$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> srote w211 2.7cdi vienas purkstukas ~300lt bus :) >>>>>> >>>>>> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message >>>>>> news:jkkn4c$utb$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Galima srote pirkti bus biski pigiau >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >>>>>>> news:jkkmmb$uk7$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> gal prie lietuvisku '200.000' >>>>>>>> >>>>>>>> ir nebus ten po 5k, ramiai tik ;) >>>>>>>> >>>>>>>> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message >>>>>>>> news:jkkl0e$t51$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Jeigu palei 200 000 tai pasiruosk purkstuku keitimui >>>>>>>>> 6 x 5000Lt >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message >>>>>>>>> news:jkhibe$gii$2@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> Tesiant tema apie auto pasirinkima, skes taip... >>>>>>>>>> Buvau siandien apziuret sita egzemplioriu: >>>>>>>>>> http://auto.plius.lt/skelbimai/mercedes-benz-e320-3-0-l-universalas-2174422.html >>>>>>>>>> Ispudziai gan dviprasmiski sakyciau, taigi apie viska nuo >>>>>>>>>> pradziu: >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> 1. Vidaus apdaila - pzdc kaip ten viskas gerai, su volvo ar >>>>>>>>>> toyota apskritai net lygint nesinori - visos medziagos minkstos >>>>>>>>>> ir malonios, sudizaininimas ir ergonomika auksciausiam lygy. Ciut >>>>>>>>>> nenuleidau atsisedes. Rida rodo 200, bet is sedyniu net neduotum >>>>>>>>>> tiek - atrodo kaip nauja, todel sunku ka nors apie tikra rida >>>>>>>>>> sprest. Auto is Italijos - ner sildomu sedyniu, cia jau minusas. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> 2. Pats kebulas atrodo +- ok is pirmo zvilgsnio, svarus grazus be >>>>>>>>>> rudeles. Gal ten kiek buve kada stugtelti buferiai, bet ne tas >>>>>>>>>> dabar aktualu. Ergonomikos prasme kaip ir tikejausi - viskas ok. >>>>>>>>>> Bagazine didele, sedynes patogios, vietos gale sedintiems irgi >>>>>>>>>> per akis. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> 3. Pakaba dirba ok, jauciasi kad auto masyvus (4matic), minkstas. >>>>>>>>>> Pravaziavom nelygiu asfaltu - smagiai sugeria smugius, nors ir >>>>>>>>>> jauciasi kad universalas - erdves daug, triuksmo kazkiek nuo >>>>>>>>>> galines asies ateina visgi. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> 4. Trauka. Taip, cia neturiu prie ko prikibt, kazko panasaus ir >>>>>>>>>> tikejausi (visgi auto gan masyvus), max sukimo momentas nuo 1600 >>>>>>>>>> labai jauciasi, auto nuo pat pradziu "vaziuoja", nereik laukt kol >>>>>>>>>> isisuks. Greitis visiskai nesijaucia, paspaudem iki 130 kmh gan >>>>>>>>>> trumpoj atkarpoj. Viskas rafinuota iki belenkiek, jei mano avensi >>>>>>>>>> paspaudus atrodo kad jis is pradziu galvoja, o paskui eina kaip >>>>>>>>>> nuo lenciugo nutrukes, tai cia viskas atvirksciai - nuo pat >>>>>>>>>> pradziu vynioja, ir stabiliai. Kaip Dainiusas rase apie audi - >>>>>>>>>> atrodo kad netraukia, bet pagyjama paziurejus i spidometra ;] >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> 5. Variklis ir triuksmas. Va cia viskas ir prasideda. Visu >>>>>>>>>> pirma - salono garso izoliacija nera tokia pzdc kaip galetum >>>>>>>>>> tiketis is premiumo, taip, oro praktiskai nesigirdi, aptakumas >>>>>>>>>> geras, bet uztat padangos (vasarines) girdisi gal net perdaug. >>>>>>>>>> Bet tai fignia, palyginus su variklio garsu, tiesa pasakius >>>>>>>>>> tikejausi kad jo beveik nesigirdes, arba girdesis taip, kad >>>>>>>>>> nesuprasiu ar cia dyzelis ar benzas, bet anaiptol. Vaziuojant >>>>>>>>>> greiciau - taip, kaip ir daugumos dyzeliu, jo kaip ir nesigirdi, >>>>>>>>>> bet stovint vietoj ar letai judant jis girdisi, ir tikrai labai >>>>>>>>>> jau traktoriskai. Antras dalykas- vibracija. Ant laisvu apsuku ji >>>>>>>>>> jauciasi, ne taip kaip octavijoj, kur tiesiog bilda visas >>>>>>>>>> salonas, bet vistiek jauciasi ir nemenkai. Pagazavus ji visiskai >>>>>>>>>> neisnyksta, tikrai jauciasi kad dyzelis. Tikejausi kad V6 bus kur >>>>>>>>>> kas svelnesnis. Rizikuoju gaut per makufeli, bet pasakysiu, kad >>>>>>>>>> mano avensio d-cat'as dirba tyliau ir... graziau, nors tai tik >>>>>>>>>> gedingas i4. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Taigi kol kas tiek is trumpos pirmines apziuros, noresiu dar >>>>>>>>>> pabandyt i4 varijanta su 2.2CDI, jei ten irgi situacija tokia pat >>>>>>>>>> su variklio triuksmu, tada jauciu reiks rimtai pradet galvot apie >>>>>>>>>> benza :/ >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>> >>>