Galima srote pirkti bus biski pigiau "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message news:jkkmmb$uk7$1@trimpas.omnitel.net... > gal prie lietuvisku '200.000' > > ir nebus ten po 5k, ramiai tik ;) > > "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message > news:jkkl0e$t51$1@trimpas.omnitel.net... >> Jeigu palei 200 000 tai pasiruosk purkstuku keitimui >> 6 x 5000Lt >> >> >> >> >> >> "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message >> news:jkhibe$gii$2@trimpas.omnitel.net... >>> Tesiant tema apie auto pasirinkima, skes taip... >>> Buvau siandien apziuret sita egzemplioriu: >>> http://auto.plius.lt/skelbimai/mercedes-benz-e320-3-0-l-universalas-2174422.html >>> Ispudziai gan dviprasmiski sakyciau, taigi apie viska nuo pradziu: >>> >>> 1. Vidaus apdaila - pzdc kaip ten viskas gerai, su volvo ar toyota >>> apskritai net lygint nesinori - visos medziagos minkstos ir malonios, >>> sudizaininimas ir ergonomika auksciausiam lygy. Ciut nenuleidau >>> atsisedes. Rida rodo 200, bet is sedyniu net neduotum tiek - atrodo kaip >>> nauja, todel sunku ka nors apie tikra rida sprest. Auto is Italijos - >>> ner sildomu sedyniu, cia jau minusas. >>> >>> 2. Pats kebulas atrodo +- ok is pirmo zvilgsnio, svarus grazus be >>> rudeles. Gal ten kiek buve kada stugtelti buferiai, bet ne tas dabar >>> aktualu. Ergonomikos prasme kaip ir tikejausi - viskas ok. Bagazine >>> didele, sedynes patogios, vietos gale sedintiems irgi per akis. >>> >>> 3. Pakaba dirba ok, jauciasi kad auto masyvus (4matic), minkstas. >>> Pravaziavom nelygiu asfaltu - smagiai sugeria smugius, nors ir jauciasi >>> kad universalas - erdves daug, triuksmo kazkiek nuo galines asies ateina >>> visgi. >>> >>> 4. Trauka. Taip, cia neturiu prie ko prikibt, kazko panasaus ir >>> tikejausi (visgi auto gan masyvus), max sukimo momentas nuo 1600 labai >>> jauciasi, auto nuo pat pradziu "vaziuoja", nereik laukt kol isisuks. >>> Greitis visiskai nesijaucia, paspaudem iki 130 kmh gan trumpoj atkarpoj. >>> Viskas rafinuota iki belenkiek, jei mano avensi paspaudus atrodo kad jis >>> is pradziu galvoja, o paskui eina kaip nuo lenciugo nutrukes, tai cia >>> viskas atvirksciai - nuo pat pradziu vynioja, ir stabiliai. Kaip >>> Dainiusas rase apie audi - atrodo kad netraukia, bet pagyjama paziurejus >>> i spidometra ;] >>> >>> 5. Variklis ir triuksmas. Va cia viskas ir prasideda. Visu pirma - >>> salono garso izoliacija nera tokia pzdc kaip galetum tiketis is >>> premiumo, taip, oro praktiskai nesigirdi, aptakumas geras, bet uztat >>> padangos (vasarines) girdisi gal net perdaug. Bet tai fignia, palyginus >>> su variklio garsu, tiesa pasakius tikejausi kad jo beveik nesigirdes, >>> arba girdesis taip, kad nesuprasiu ar cia dyzelis ar benzas, bet >>> anaiptol. Vaziuojant greiciau - taip, kaip ir daugumos dyzeliu, jo kaip >>> ir nesigirdi, bet stovint vietoj ar letai judant jis girdisi, ir tikrai >>> labai jau traktoriskai. Antras dalykas- vibracija. Ant laisvu apsuku ji >>> jauciasi, ne taip kaip octavijoj, kur tiesiog bilda visas salonas, bet >>> vistiek jauciasi ir nemenkai. Pagazavus ji visiskai neisnyksta, tikrai >>> jauciasi kad dyzelis. Tikejausi kad V6 bus kur kas svelnesnis. Rizikuoju >>> gaut per makufeli, bet pasakysiu, kad mano avensio d-cat'as dirba tyliau >>> ir... graziau, nors tai tik gedingas i4. >>> >>> Taigi kol kas tiek is trumpos pirmines apziuros, noresiu dar pabandyt i4 >>> varijanta su 2.2CDI, jei ten irgi situacija tokia pat su variklio >>> triuksmu, tada jauciu reiks rimtai pradet galvot apie benza :/ >> >> >