kiekvienas su savo tiesom matyt :) yra tralai kur is kauno neisvaziuoja apipudruotoms masinoms turguj stumdyt, yra normalus tralistai, kurie skelbimus sumeta dar masinoms europoj bunant su nuotraukomis is vietos. kazkaip pakliunu ant tu,kurie netingi paskambint itr pasakyt "mes kirtom siena,jei domina-atvaziuok apziureti". pas situs kaip taisykle ir kainos kiek geresnes,nes vos grize vel reisa planuoja, be to, auto nespeja isblizgint- va paskutiniam merse radau ir servizo knygas, raktu pilna komplekta, nors furistas sake kad yra tik 1 raktelis,knyguciu nebuna,ziurekstovi,etc. -- GerasDede 2012.03.24 18:25:57 sako: -"Tu gal nuvaziuok i neste kolonele kaune prie Lytagros. Ten pries turgu pasisukinek ir suprasi kaip vienas masinas perekupai ten nusikelia, o kitas is po remontu sustato ant tralo ir tada turgun. Taigi pirk turguj nuo tralo tikrai gera nusipirksi. -"Ir siaip kaip nustatyti kiek laiko ji Lietuvoj? -" -""2ju" <justinaseta@architektai.taskascom> wrote in message news:xn0hvyzp51p6ok000@news.omnitel.net... -"-"nu bet aklam reikia buti jeigu nesimato kad kazkas priburta. -"-"elementariai jei is perekupo LT ziuret kad ne ilgiau savaites LT butu isbuvus- skaitant kad nespejo kazko didesnio paremontuoti, o siaip "aklai" perkant reik tiesiai nuo furos jamt tik atvaryta. tada pajamsi tik su defektais, del kuriu ji buvo parduota uzsieniuos ir dazniausiai dar neuzmaskuotais. remontas pigesnis ir patikimesnis gaunas -"-"-- -"-" -"-" -"-"YZF 2012.03.23 21:14:39 sako: -"-" -">-" -">-""spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message news:jkhibe$gii$2@trimpas.omnitel.net... -">-"-"Tesiant tema apie auto pasirinkima, skes taip... -">-"-"Buvau siandien apziuret sita egzemplioriu: -">-"-"http://auto.plius.lt/skelbimai/mercedes-benz-e320-3-0-l-universalas-2174422.html -">-"-"Ispudziai gan dviprasmiski sakyciau, taigi apie viska nuo pradziu: -">-"-" -">-"-"1. Vidaus apdaila - pzdc kaip ten viskas gerai, su volvo ar toyota apskritai net lygint nesinori - visos medziagos minkstos ir malonios, sudizaininimas ir ergonomika auksciausiam lygy. Ciut nenuleidau atsisedes. Rida rodo 200, bet is sedyniu net neduotum tiek - atrodo kaip nauja, todel sunku ka nors apie tikra rida sprest. Auto is Italijos - ner sildomu sedyniu, cia jau minusas. -">-"-" -">-"-"2. Pats kebulas atrodo +- ok is pirmo zvilgsnio, svarus grazus be rudeles. Gal ten kiek buve kada stugtelti buferiai, bet ne tas dabar aktualu. Ergonomikos prasme kaip ir tikejausi - viskas ok. Bagazine didele, sedynes patogios, vietos gale sedintiems irgi per akis. -">-"-" -">-"-"3. Pakaba dirba ok, jauciasi kad auto masyvus (4matic), minkstas. Pravaziavom nelygiu asfaltu - smagiai sugeria smugius, nors ir jauciasi kad universalas - erdves daug, triuksmo kazkiek nuo galines asies ateina visgi. -">-"-" -">-"-"4. Trauka. Taip, cia neturiu prie ko prikibt, kazko panasaus ir tikejausi (visgi auto gan masyvus), max sukimo momentas nuo 1600 labai jauciasi, auto nuo pat pradziu "vaziuoja", nereik laukt kol isisuks. Greitis visiskai nesijaucia, paspaudem iki 130 kmh gan trumpoj atkarpoj. Viskas rafinuota iki belenkiek, jei mano avensi paspaudus atrodo kad jis is pradziu galvoja, o paskui eina kaip nuo lenciugo nutrukes, tai cia viskas atvirksciai - nuo pat pradziu vynioja, ir stabiliai. Kaip Dainiusas rase apie audi - atrodo kad netraukia, bet pagyjama paziurejus i spidometra ;] -">-"-" -">-"-"5. Variklis ir triuksmas. Va cia viskas ir prasideda. Visu pirma - salono garso izoliacija nera tokia pzdc kaip galetum tiketis is premiumo, taip, oro praktiskai nesigirdi, aptakumas geras, bet uztat padangos (vasarines) girdisi gal net perdaug. Bet tai fignia, palyginus su variklio garsu, tiesa pasakius tikejausi kad jo beveik nesigirdes, arba girdesis taip, kad nesuprasiu ar cia dyzelis ar benzas, bet anaiptol. Vaziuojant greiciau - taip, kaip ir daugumos dyzeliu, jo kaip ir nesigirdi, bet stovint vietoj ar letai judant jis girdisi, ir tikrai labai jau traktoriskai. Antras dalykas- vibracija. Ant laisvu apsuku ji jauciasi, ne taip kaip octavijoj, kur tiesiog bilda visas salonas, bet vistiek jauciasi ir nemenkai. Pagazavus ji visiskai neisnyksta, tikrai jauciasi kad dyzelis. Tikejausi kad V6 bus kur kas svelnesnis. Rizikuoju gaut per makufeli, bet pasakysiu, kad mano avensio d-cat'as dirba tyliau ir... graziau, nors tai tik gedingas i4. -">-"-" -">-"-"Taigi kol kas tiek is trumpos pirmines apziuros, noresiu dar paba "