Jeigu palei 200 000 tai pasiruosk purkstuku keitimui 6 x 5000Lt "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message news:jkhibe$gii$2@trimpas.omnitel.net... > Tesiant tema apie auto pasirinkima, skes taip... > Buvau siandien apziuret sita egzemplioriu: > http://auto.plius.lt/skelbimai/mercedes-benz-e320-3-0-l-universalas-2174422.html > Ispudziai gan dviprasmiski sakyciau, taigi apie viska nuo pradziu: > > 1. Vidaus apdaila - pzdc kaip ten viskas gerai, su volvo ar toyota > apskritai net lygint nesinori - visos medziagos minkstos ir malonios, > sudizaininimas ir ergonomika auksciausiam lygy. Ciut nenuleidau atsisedes. > Rida rodo 200, bet is sedyniu net neduotum tiek - atrodo kaip nauja, todel > sunku ka nors apie tikra rida sprest. Auto is Italijos - ner sildomu > sedyniu, cia jau minusas. > > 2. Pats kebulas atrodo +- ok is pirmo zvilgsnio, svarus grazus be rudeles. > Gal ten kiek buve kada stugtelti buferiai, bet ne tas dabar aktualu. > Ergonomikos prasme kaip ir tikejausi - viskas ok. Bagazine didele, sedynes > patogios, vietos gale sedintiems irgi per akis. > > 3. Pakaba dirba ok, jauciasi kad auto masyvus (4matic), minkstas. > Pravaziavom nelygiu asfaltu - smagiai sugeria smugius, nors ir jauciasi > kad universalas - erdves daug, triuksmo kazkiek nuo galines asies ateina > visgi. > > 4. Trauka. Taip, cia neturiu prie ko prikibt, kazko panasaus ir tikejausi > (visgi auto gan masyvus), max sukimo momentas nuo 1600 labai jauciasi, > auto nuo pat pradziu "vaziuoja", nereik laukt kol isisuks. Greitis > visiskai nesijaucia, paspaudem iki 130 kmh gan trumpoj atkarpoj. Viskas > rafinuota iki belenkiek, jei mano avensi paspaudus atrodo kad jis is > pradziu galvoja, o paskui eina kaip nuo lenciugo nutrukes, tai cia viskas > atvirksciai - nuo pat pradziu vynioja, ir stabiliai. Kaip Dainiusas rase > apie audi - atrodo kad netraukia, bet pagyjama paziurejus i spidometra ;] > > 5. Variklis ir triuksmas. Va cia viskas ir prasideda. Visu pirma - salono > garso izoliacija nera tokia pzdc kaip galetum tiketis is premiumo, taip, > oro praktiskai nesigirdi, aptakumas geras, bet uztat padangos (vasarines) > girdisi gal net perdaug. Bet tai fignia, palyginus su variklio garsu, > tiesa pasakius tikejausi kad jo beveik nesigirdes, arba girdesis taip, kad > nesuprasiu ar cia dyzelis ar benzas, bet anaiptol. Vaziuojant greiciau - > taip, kaip ir daugumos dyzeliu, jo kaip ir nesigirdi, bet stovint vietoj > ar letai judant jis girdisi, ir tikrai labai jau traktoriskai. Antras > dalykas- vibracija. Ant laisvu apsuku ji jauciasi, ne taip kaip octavijoj, > kur tiesiog bilda visas salonas, bet vistiek jauciasi ir nemenkai. > Pagazavus ji visiskai neisnyksta, tikrai jauciasi kad dyzelis. Tikejausi > kad V6 bus kur kas svelnesnis. Rizikuoju gaut per makufeli, bet pasakysiu, > kad mano avensio d-cat'as dirba tyliau ir... graziau, nors tai tik > gedingas i4. > > Taigi kol kas tiek is trumpos pirmines apziuros, noresiu dar pabandyt i4 > varijanta su 2.2CDI, jei ten irgi situacija tokia pat su variklio > triuksmu, tada jauciu reiks rimtai pradet galvot apie benza :/