Turejo senelis audine silke senais laikais. Sudroze iki negaliu. Tada viena diena kazkas y subine yvaziavo. Nuvare y turgu. Atejo ciukciai. Va, sako, matai zmogus parduoda delto, kad avarija. Perkam net netikrine, aisku, kad gerai visa kita. Legenda ane? "2ju" <justinaseta@architektai.taskascom> wrote in message news:xn0hvyzp51p6ok000@news.omnitel.net... > nu bet aklam reikia buti jeigu nesimato kad kazkas priburta. > elementariai jei is perekupo LT ziuret kad ne ilgiau savaites LT butu > isbuvus- skaitant kad nespejo kazko didesnio paremontuoti, o siaip "aklai" > perkant reik tiesiai nuo furos jamt tik atvaryta. tada pajamsi tik su > defektais, del kuriu ji buvo parduota uzsieniuos ir dazniausiai dar > neuzmaskuotais. remontas pigesnis ir patikimesnis gaunas > -- > > > > YZF 2012.03.23 21:14:39 sako: > > -" > -""spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message > news:jkhibe$gii$2@trimpas.omnitel.net... > -"-"Tęsiant temą apie auto pasirinkimą, škes taip... > -"-"Buvau šiandien apžiūrėt šitą egzempliorių: > -"-"http://auto.plius.lt/skelbimai/mercedes-benz-e320-3-0-l-universalas-2174422.html > -"-"Įspūdžiai gan dviprasmiški sakyčiau, taigi apie viską nuo pradžių: > -"-" > -"-"1. Vidaus apdaila - pzdc kaip ten viskas gerai, su volvo ar toyota > apskritai net lygint nesinori - visos medžiagos minkštos ir malonios, > sudizaininimas ir ergonomika aukščiausiam lygy. Čiut nenuleidau atsisėdęs. > Ridą rodo 200, bet iš sėdynių net neduotum tiek - atrodo kaip nauja, todėl > sunku ką nors apie tikrą ridą spręst. Auto iš Italijos - nėr šildomų > sėdynių, čia jau minusas. > -"-" > -"-"2. Pats kėbulas atrodo +- ok iš pirmo žvilgsnio, švarus gražus be > rūdelės. Gal ten kiek buvę kada stugtelti buferiai, bet ne tas dabar > aktualu. Ergonomikos prasme kaip ir tikėjausi - viskas ok. Bagažinė > didelė, sėdynės patogios, vietos gale sėdintiems irgi per akis. > -"-" > -"-"3. Pakaba dirba ok, jaučiasi kad auto masyvus (4matic), minkštas. > Pravažiavom nelygiu asfaltu - smagiai sugeria smūgius, nors ir jaučiasi > kad universalas - erdvės daug, triukšmo kažkiek nuo galinės ašies ateina > visgi. > -"-" > -"-"4. Trauka. Taip, čia neturiu prie ko prikibt, kažko panašaus ir > tikėjausi (visgi auto gan masyvus), max sukimo momentas nuo 1600 labai > jaučiasi, auto nuo pat pradžių "važiuoja", nereik laukt kol įsisuks. > Greitis visiškai nesijaučia, paspaudėm iki 130 kmh gan trumpoj atkarpoj. > Viskas rafinuota iki belenkiek, jei mano avensį paspaudus atrodo kad jis > iš pradžių galvoja, o paskui eina kaip nuo lenciūgo nutrūkęs, tai čia > viskas atvirkščiai - nuo pat pradžių vynioja, ir stabiliai. Kaip > Dainiušas rašė apie audi - atrodo kad netraukia, bet pagyjama pažiūrėjus > į spidometrą ;] > -"-" > -"-"5. Variklis ir triukšmas. Va čia viskas ir prasideda. Visų pirma - > salono garso izoliacija nėra tokia pzdc kaip galėtum tikėtis iš premiumo, > taip, oro praktiškai nesigirdi, aptakumas geras, bet užtat padangos > (vasarinės) girdisi gal net perdaug. Bet tai fignia, palyginus su > variklio garsu, tiesą pasakius tikėjausi kad jo beveik nesigirdės, arba > girdėsis taip, kad nesuprasiu ar čia dyzelis ar benzas, bet anaiptol. > Važiuojant greičiau - taip, kaip ir daugumos dyzelių, jo kaip ir > nesigirdi, bet stovint vietoj ar lėtai judant jis girdisi, ir tikrai > labai jau traktoriškai. Antras dalykas- vibracija. Ant laisvų apsukų ji > jaučiasi, ne taip kaip octavijoj, kur tiesiog bilda visas salonas, bet > vistiek jaučiasi ir nemenkai. Pagazavus ji visiškai neišnyksta, tikrai > jaučiasi kad dyzelis. Tikėjausi kad V6 bus kur kas švelnesnis. Rizikuoju > gaut per makufelį, bet pasakysiu, kad mano avensio d-cat'as dirba tyliau > ir... gražiau, nors tai tik gėdingas i4. > -"-" > -"-"Taigi kol kas tiek iš trumpos pirminės apžiūros, norėsiu dar paba