Gali buti isluptas koks nors DPF'as kartu su dar kuom nors. Nenustebciau "simutis" <example@example.com> wrote in message news:jkhm09$kov$1@trimpas.omnitel.net... > Kas del triuksmo, tai dede irgi skundziasi tokio egzemplioriaus variklio > garsu. Itaria ispjautus katalizatorius. > > > "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message > news:jkhibe$gii$2@trimpas.omnitel.net... >> Tęsiant temą apie auto pasirinkimą, škes taip... >> Buvau šiandien apžiūrėt šitą egzempliorių: >> http://auto.plius.lt/skelbimai/mercedes-benz-e320-3-0-l-universalas-2174422.html >> Įspūdžiai gan dviprasmiški sakyčiau, taigi apie viską nuo pradžių: >> >> 1. Vidaus apdaila - pzdc kaip ten viskas gerai, su volvo ar toyota >> apskritai net lygint nesinori - visos medžiagos minkštos ir malonios, >> sudizaininimas ir ergonomika aukščiausiam lygy. Čiut nenuleidau >> atsisėdęs. Ridą rodo 200, bet iš sėdynių net neduotum tiek - atrodo kaip >> nauja, todėl sunku ką nors apie tikrą ridą spręst. Auto iš Italijos - nėr >> šildomų sėdynių, čia jau minusas. >> >> 2. Pats kėbulas atrodo +- ok iš pirmo žvilgsnio, švarus gražus be >> rūdelės. Gal ten kiek buvę kada stugtelti buferiai, bet ne tas dabar >> aktualu. Ergonomikos prasme kaip ir tikėjausi - viskas ok. Bagažinė >> didelė, sėdynės patogios, vietos gale sėdintiems irgi per akis. >> >> 3. Pakaba dirba ok, jaučiasi kad auto masyvus (4matic), minkštas. >> Pravažiavom nelygiu asfaltu - smagiai sugeria smūgius, nors ir jaučiasi >> kad universalas - erdvės daug, triukšmo kažkiek nuo galinės ašies ateina >> visgi. >> >> 4. Trauka. Taip, čia neturiu prie ko prikibt, kažko panašaus ir tikėjausi >> (visgi auto gan masyvus), max sukimo momentas nuo 1600 labai jaučiasi, >> auto nuo pat pradžių "važiuoja", nereik laukt kol įsisuks. Greitis >> visiškai nesijaučia, paspaudėm iki 130 kmh gan trumpoj atkarpoj. Viskas >> rafinuota iki belenkiek, jei mano avensį paspaudus atrodo kad jis iš >> pradžių galvoja, o paskui eina kaip nuo lenciūgo nutrūkęs, tai čia viskas >> atvirkščiai - nuo pat pradžių vynioja, ir stabiliai. Kaip Dainiušas rašė >> apie audi - atrodo kad netraukia, bet pagyjama pažiūrėjus į spidometrą ;] >> >> 5. Variklis ir triukšmas. Va čia viskas ir prasideda. Visų pirma - salono >> garso izoliacija nėra tokia pzdc kaip galėtum tikėtis iš premiumo, taip, >> oro praktiškai nesigirdi, aptakumas geras, bet užtat padangos (vasarinės) >> girdisi gal net perdaug. Bet tai fignia, palyginus su variklio garsu, >> tiesą pasakius tikėjausi kad jo beveik nesigirdės, arba girdėsis taip, >> kad nesuprasiu ar čia dyzelis ar benzas, bet anaiptol. Važiuojant >> greičiau - taip, kaip ir daugumos dyzelių, jo kaip ir nesigirdi, bet >> stovint vietoj ar lėtai judant jis girdisi, ir tikrai labai jau >> traktoriškai. Antras dalykas- vibracija. Ant laisvų apsukų ji jaučiasi, >> ne taip kaip octavijoj, kur tiesiog bilda visas salonas, bet vistiek >> jaučiasi ir nemenkai. Pagazavus ji visiškai neišnyksta, tikrai jaučiasi >> kad dyzelis. Tikėjausi kad V6 bus kur kas švelnesnis. Rizikuoju gaut per >> makufelį, bet pasakysiu, kad mano avensio d-cat'as dirba tyliau ir... >> gražiau, nors tai tik gėdingas i4. >> >> Taigi kol kas tiek iš trumpos pirminės apžiūros, norėsiu dar pabandyt i4 >> varijantą su 2.2CDI, jei ten irgi situacija tokia pat su variklio >> triukšmu, tada jaučiu reiks rimtai pradėt galvot apie benzą :/ >