tai kad cia trukumus pdf'o ir isvardinai :) nes ismetimo sistemoj slegis del jo uzsikisinejimo kaitaliojas, del ko ir nebetraukia, ir turbai nesveikata, isdeginimo procesai irgi daznai kenkia varikliui, jau nebekalbant apie eksploatacijos kaina ir gaistama laika... "YZF" <yzfasltTRINK@gmail.com> wrote in message news:meems2$vbf$1@trimpas.omnitel.net... > Siaip tai (tiketinas) trukumas, ilgame laikotarpyje. Nes poto pareina > tokie bajeriai kaip 'sugedo turbina nes ismetimo sistemoje slegis ne toks > koks priklauso' arba 'masina pradejo nebetraukti nes uzsikimso kazkas > kazkur uz DPF'o' ir t.t. ir pan. Kai is masinos ispjauni kazka, kas > numatyta ten buti pastoviai ir veikti, tai gan daznai geruoju nesibaigia. > Tenka pardavineti masina... > > OH WAIT!!!!! > > > :) > > > On 2015.03.19 16:31, Dainiushas wrote: >> realiai, tai bbž ar čia trūkumas, vien žo nuleisk gazą :) >> >> net jei kalbėt apie ekologiją, vien tai kad išpjovus kuras sumažėjo >> litrais, ką sako :) >> >> On 3/19/2015 4:14 PM, CodeC wrote: >>> so? vokietis vazinejo, DPF mire, jis ji pasikeite. vazinejo dar kazkiek. >>> nusipirko nauja masina. sena parduoda. DPF ne naujas, bet ir >>> neispjautas. masina kainuoja rinkos kaina, nepriklausomai nuo to, kiek >>> DPF vokieciui kainavo, gal siek tiek daugiau. bet as renkuosi sita >>> varianta. ar tu teigi, kad tokiu nebuna? visi avensiai vokietijoj su >>> 250-300k rida - be DPF arba su mirusiais DPF? net visi tie su TUV ir >>> t.t.? ar tiesiog tokiu nera uz lietuviska kaina? >>> tuo tarpu nespakainas stumia savo kevala uz beveik maksimalia kaina ir >>> nei zodzio apie esminius trukumus, reiskiancius puse masinos kainos, >>> neuzsimena ir vaidina durniu. >>> >>> On 03/19/2015 04:05 PM, Dainiushas wrote: >>>> reik suprast, kad ~200k jis miršta. Taip pat reikia turėt omeny, kad >>>> net >>>> tam pačiam užsieny trynimui mieste siūlo, jei įmanoma, paieškot mašinos >>>> be dpf. dar reik turėt omeny, kad net pakeitus, naujas 200k tikrai >>>> nelaikys. >>>> >>>> On 3/19/2015 4:02 PM, CodeC wrote: >>>>> be DPF nepirkciau tikrai. >>>>> lietuvoj su DPF tikrinciau ir tik tada pirkciau, jei zinociau, kad >>>>> nereiks sumoket 5+2k euru. bet kaip sakiau, seniai ismeciau is galvos >>>>> kadanors pirkti masina dar karta LT. >>>>> as cia reik suprasti, kad vokieciuose visi avensiai su mirusiais DPF ? >>>>> >>>>> On 03/19/2015 03:59 PM, Dainiushas wrote: >>>>>> o taip sąžiningai, būtų dvi tojotos - viena su DPF'u, kita be - kurią >>>>>> pirktum? ;) >>>>>> >>>>>> On 3/19/2015 3:10 PM, CodeC wrote: >>>>>>> pagal tavo atmazkiu lygi tai sekanti turetu buti pasiulymas pirkt >>>>>>> drambli. >>>>>>> eilinis lietuvis masinos pardavejas esi, kuriu autopliuse - 99.99 %. >>>>>>> t.y. piktybinis melagis ir sukcius. >>>>>>> pavieniai atvejai, kai parduoda ir viska atvirai supasakoja. vien >>>>>>> del >>>>>>> tos priezasties, net neverta gaisti laiko su masinos paieskomis >>>>>>> lietuvoj. >>>>>>> >>>>>>> On 03/19/2015 03:04 PM, spakainas wrote: >>>>>>>> Mhm, kad aš kariuomenėj nebuvau, iš kur čia ištraukei kad aš >>>>>>>> "eilinis"? >>>>>>>> Ar visgi mokykloj per lietuvių kalbos pamokas newsus skaitei? :D >>>>>>>> >>>>>>>> 2015.03.19 15:02, CodeC rašė: >>>>>>>> >>>>> >>>> >>> >>