Tema: Re: Comm: avensis
Autorius: Tomas
Data: 2015-03-20 10:32:17
kai tu cia pripjovei.
zodziu ir taip kvescionuotinam autoritetui - rimtas smugis.

"YZF" <yzfasltTRINK@gmail.com> parašė naujienų 
pranešime:meggi7$irs$1@trimpas.omnitel.net...
> DPF'o darba itakoja kruva elementu, ne vienas kompas, visas variklio darbo 
> rezimas priderintas jam ir t.t. Vyksta gi, regeneracija, kruva sensoriu ir 
> t.t. ir pan. Negali taip ispjauti viena dali ir tiketis kad visos kitos 
> kazkaip tarpusavyje susiderins (lemputes uzgesinimas tai nesprendimas).
>
> O siaip jeigu variklis su DPF (euro 4 ir i virsu), tai kaip taisykle kito 
> tokio pacio variklio 'tik be DPF' nelabai ir buna. Arba yra senos kartos 
> gamintojo variklis, arba yra naujos kartos su DPF, su kitokiom turbinom, 
> kitu kompu, kitais slegiais, purkstukais ir visokiais kitokiais galimais 
> skirtumais
>
> On 2015.03.20 08:20, spakainas wrote:
>> O modeliams su ir be dpf'o gaminamos skirtingos turbinos?
>>
>> 2015.03.19 16:35, YZF rašė:
>>> Siaip tai (tiketinas) trukumas, ilgame laikotarpyje. Nes poto pareina
>>> tokie bajeriai kaip 'sugedo turbina nes ismetimo sistemoje slegis ne
>>> toks koks priklauso' arba 'masina pradejo nebetraukti nes uzsikimso
>>> kazkas kazkur uz DPF'o' ir t.t. ir pan. Kai is masinos ispjauni kazka,
>>> kas numatyta ten buti pastoviai ir veikti, tai gan daznai geruoju
>>> nesibaigia. Tenka pardavineti masina...