> > kas idomiausia, tu vat vairuodmas savo 318 troike jautiesi vairuojantis > bmw - prestizini branda :D kuris siaip jau realybej baigiasi ties ta > vieta mazdaug, kur zenkliukas priklijuotas. jis bmw vadinasi tik todel, > kad tas pats gamintojas gamina 3-5x geresnius ir brangesnius modelius. > ale vat is saves ir kitu 318-tu vairuotoju tau pyzdavotis noras nera > savaime supantamas. o as asmeniskai nieko nesugalvoju durniau uz 318-tos > izdivalkes pirkima ir tuo labiau dziugavima ja vairuojant. bilekuris > dvilitris kevalas ir vaziuoja geriau ir kainuoja pigiau ir daznu atveju > tarnauja patikimiau. čia tipo aliuzija, kad jautiesi pyzdavojamas? Matai, o prikolas tame, kad troikė ir 318 yra troikė, o lybra net su paketais yra lybra ;) > >> >>> >>> ir isvis, i svorius pasiziurek. lancia vidutiniskai 100-200kg sunkesne >>> uz petaka. nes ten elementariai visko daugiau ir geriau :) >>> >>> kalbant apie tokios klases auto, ~10s iki 100km yra normalus >>> performancas. >> >> tai ir 15s normalu. Bet mes gi čia apie "gerai"? > > ne, 15s tai cia jau low end visisko norma. matai, o kažkada sakei, kad ir 20s normaliai. Progresuoji, šaunu. >> >>> ale neabejoju, kad buvo tokiu, kurie pasedeje vienoj ir kitoj uz tuos >>> pacius 70keur nedvejodami pasirinko thesis :) >>> >> >> net 16000 per 6 metus! :) > > p.s. gal pameni netycia kiek e31-mu pagaminta buvo? siaip idomu. > >> Tu nepatikėsi - 31k! įvertinant kainą ir pritaikymo galimybes, kosmosas. >