kas liecia pakaba tu tik patylek apie lybra ir lancia apskritai. nes uztektu viena karta pravaziuot ir atsiprasytum. On 03/20/2015 10:43 AM, spakainas wrote: > Na bet pasatų juk irgi neplikų būna. Dar reik nepamiršt kad pas aktualų > B5 tai ir pakaba daugiasvirtė - važiuoja tikrai neblogai, teko kažkada > vadeliot šiek tiek. > > 2015.03.20 10:42, CodeC rašė: >> komforto prasme tikrai taip. >> >> On 03/20/2015 10:36 AM, Dainiushas wrote: >>> tipo sena lybra geriau nei senas pasatas? :) >>> >>> On 3/20/2015 10:20 AM, CodeC wrote: >>>> On 03/20/2015 10:10 AM, razumas wrote: >>>>> bet tai tu tikrai manai kad visi sitie featurai 15 m senumo masinoj >>>>> vis dar >>>>> dziugina? :) >>>> >>>> as ne manau, as zinau. >>>> >>>>> plius jauciu, kad lybra ne compact klase. >>>> >>>> ka dar jauti? >>>> >>>>> ir prie ko cia nauja masina ir senas kibiras? >>>> >>>> nu tai kad ta sena kibira pyzdavoje cia garsiai visokie nauju skodu, >>>> fiestu ir kischkiu arba senu pasatu ir toyotu vadyteliai, ant klijuotes >>>> atsisede ir oda, tempomatus ir subus ne navarotais vadindami :) >>>> ka pats vairuoji? >>>> >>>>> >>>>> ir voobse kai vaziuji su lybra - tik tu isivaizduoji kaip tau zjb su >>>>> tom >>>>> sedynem, ir nuluzusiom knopkutem, o aplinkiniai atsisuka ne >>>>> pasigrozeti >>>>> masina, o paziureti i idiota, kuris neria i avantiuras :) >>>> >>>> tu zek kad tik tavo normalioj naujoj masinoj kuria as tikiuosi tu ir >>>> vairuoji isdidziai, tu nuluzhusiu knopkiu ir praplysusiu kampu po pirmo >>>> 100k km daugiau nebutu. >>>> >>>>> >>>> >>> >>> >>