tai kai ateina dpf keisti, beabejo ji reikia pakeisti. Ir toliau vazineji. Ar kai ateina keisti variklio dirza, tu jo nekeiti nes brangoka ir vazineji toliau. O dar geriau - isoperuoji nafik? :)) On 2015.03.19 16:43, Ignas wrote: > tai kad cia trukumus pdf'o ir isvardinai :) nes ismetimo sistemoj slegis del > jo uzsikisinejimo kaitaliojas, del ko ir nebetraukia, ir turbai nesveikata, > isdeginimo procesai irgi daznai kenkia varikliui, jau nebekalbant apie > eksploatacijos kaina ir gaistama laika... > > "YZF" <yzfasltTRINK@gmail.com> wrote in message > news:meems2$vbf$1@trimpas.omnitel.net... >> Siaip tai (tiketinas) trukumas, ilgame laikotarpyje. Nes poto pareina >> tokie bajeriai kaip 'sugedo turbina nes ismetimo sistemoje slegis ne toks >> koks priklauso' arba 'masina pradejo nebetraukti nes uzsikimso kazkas >> kazkur uz DPF'o' ir t.t. ir pan. Kai is masinos ispjauni kazka, kas >> numatyta ten buti pastoviai ir veikti, tai gan daznai geruoju nesibaigia. >> Tenka pardavineti masina... >> >> OH WAIT!!!!! >> >> >> :) >> >> >> On 2015.03.19 16:31, Dainiushas wrote: >>> realiai, tai bbþ ar èia trûkumas, vien þo nuleisk gazà :) >>> >>> net jei kalbët apie ekologijà, vien tai kad iðpjovus kuras sumaþëjo >>> litrais, kà sako :) >>> >>> On 3/19/2015 4:14 PM, CodeC wrote: >>>> so? vokietis vazinejo, DPF mire, jis ji pasikeite. vazinejo dar kazkiek. >>>> nusipirko nauja masina. sena parduoda. DPF ne naujas, bet ir >>>> neispjautas. masina kainuoja rinkos kaina, nepriklausomai nuo to, kiek >>>> DPF vokieciui kainavo, gal siek tiek daugiau. bet as renkuosi sita >>>> varianta. ar tu teigi, kad tokiu nebuna? visi avensiai vokietijoj su >>>> 250-300k rida - be DPF arba su mirusiais DPF? net visi tie su TUV ir >>>> t.t.? ar tiesiog tokiu nera uz lietuviska kaina? >>>> tuo tarpu nespakainas stumia savo kevala uz beveik maksimalia kaina ir >>>> nei zodzio apie esminius trukumus, reiskiancius puse masinos kainos, >>>> neuzsimena ir vaidina durniu. >>>> >>>> On 03/19/2015 04:05 PM, Dainiushas wrote: >>>>> reik suprast, kad ~200k jis mirðta. Taip pat reikia turët omeny, kad >>>>> net >>>>> tam paèiam uþsieny trynimui mieste siûlo, jei ámanoma, paieðkot maðinos >>>>> be dpf. dar reik turët omeny, kad net pakeitus, naujas 200k tikrai >>>>> nelaikys. >>>>> >>>>> On 3/19/2015 4:02 PM, CodeC wrote: >>>>>> be DPF nepirkciau tikrai. >>>>>> lietuvoj su DPF tikrinciau ir tik tada pirkciau, jei zinociau, kad >>>>>> nereiks sumoket 5+2k euru. bet kaip sakiau, seniai ismeciau is galvos >>>>>> kadanors pirkti masina dar karta LT. >>>>>> as cia reik suprasti, kad vokieciuose visi avensiai su mirusiais DPF ? >>>>>> >>>>>> On 03/19/2015 03:59 PM, Dainiushas wrote: >>>>>>> o taip sàþiningai, bûtø dvi tojotos - viena su DPF'u, kita be - kurià >>>>>>> pirktum? ;) >>>>>>> >>>>>>> On 3/19/2015 3:10 PM, CodeC wrote: >>>>>>>> pagal tavo atmazkiu lygi tai sekanti turetu buti pasiulymas pirkt >>>>>>>> drambli. >>>>>>>> eilinis lietuvis masinos pardavejas esi, kuriu autopliuse - 99.99 %. >>>>>>>> t.y. piktybinis melagis ir sukcius. >>>>>>>> pavieniai atvejai, kai parduoda ir viska atvirai supasakoja. vien >>>>>>>> del >>>>>>>> tos priezasties, net neverta gaisti laiko su masinos paieskomis >>>>>>>> lietuvoj. >>>>>>>> >>>>>>>> On 03/19/2015 03:04 PM, spakainas wrote: >>>>>>>>> Mhm, kad að kariuomenëj nebuvau, ið kur èia iðtraukei kad að >>>>>>>>> "eilinis"? >>>>>>>>> Ar visgi mokykloj per lietuviø kalbos pamokas newsus skaitei? :D >>>>>>>>> >>>>>>>>> 2015.03.19 15:02, CodeC raðë: >>>>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> > >