Tema: Re: avensis
Autorius: CodeC
Data: 2015-03-22 22:15:03
gaila neparase, tie 'vyrai' 30 bent jau buvo perlipe ar ne.
idomu pensininkai su 40kw ir panasiai irgi daznai i priespriesine eismo 
juosta isvaziuoja ir kaktomusa susiduria?

On 2015.03.22 20:00, Dainiushas wrote:
> http://www.lrytas.lt/lietuvos-diena/nelaimes/po-automobiliu-kaktomusos-prie-nemencines-6-suzeisti-zmones.htm
>
>
> B4 vs B5
>
> vieną iškarpė ir į ligoninę, kitas susimušė nosį. nu, px su senesne
> mašina važinėt.
>
>
> On 2015.03.22 19:23, CodeC wrote:
>> pagal tave atrodo neitiketina, kad 20 pacuku su masinom potencialiai
>> reiskia daugiau avariju, nei 100 pensininku su masinom? as siaip
>> nesakau, kad tai vienintele priezastis, bet neigti ir nematyt jos visai
>> ir viska suversti kazkokiam kebulo standumui tai nx.
>>
>> On 2015.03.22 18:59, ManXP wrote:
>>> Jo, automobiliu daugeja, o avariju mazeja...
>>>
>>> "CodeC"  wrote in message news:memppp$nlf$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> pirma shovusi mintis galvon - sensta ta europa :)
>>> jaunu zmoniu is principo mazheja, seni vaziuoja kitaip :D
>>>
>>> On 2015.03.22 15:07, ManXP wrote:
>>>> OK, paliekam nuosaly kevalus ir ju testus. Jeigu tie nauji saugumo
>>>> sprendimai neturi jokios itakos realiam gyvenime, kaip galetum
>>>> paaiskint
>>>> pastovu avariju ir mirciu kelyje mazejima? Faktai -
>>>> http://ec.europa.eu/transport/road_safety/specialist/statistics/index_en.htm
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> Man vienintele i galva lendanti logiska priezastis - didejantis
>>>> saugumas. Aisku, prisideda ir infrastrukturos gerinimas, bet tikrai
>>>> nemanau, kad tai turi tokia didele itaka. Pries rasydamas masciau
>>>> gal 20
>>>> min, bet kitos logines priezasties nesugalvojau... Butu idomu isgirst
>>>> kita nuomone
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> "CodeC"  wrote in message news:membcl$jga$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> tu su savo kevalu ncap testus praeidinejai? ar per daug ju
>>>> prisiziurejai?
>>>> 2001-ais kazkas su lybra isgyveno, is deste afygienus skirtumus nuo
>>>> 90-tu kevalu, 2015-ais LP su nuliovu kibiru isgyveno ir pyzdavoja
>>>> 2001-mu kevalus, 2030-ais kazkas isgyvens su tu laiku nuliovu kibiru ir
>>>> pyzdavos tavo dabartini kevala.
>>>> o crashai tai jau 100 metu tie patys. truputi prasukus laika, visi tie
>>>> isgyvene turejo jau buti mire, ar ne? tu analogiskam crashe po 10 metu
>>>> su ta pacia lupena tai jau garantuotai lavonas butum, nes per ta laika
>>>> pardavejai butu israde ir tau pardave dar n+1 saugumo sprendima?
>>>> bet tu destyk toliau savo demagogija. juk reik kazkaip savo sprendimus
>>>> pagristi ir kazkuo tiketi, kitaip tai stogeli nuraus, ar ne?
>>>>
>>>> On 2015.03.22 11:12, Linas Petkevičius wrote:
>>>>> Jo, naujo karucio ir libros saugumo skirtumai - tik reklaminiai
>>>>> triukai.
>>>>> Lybra aisku NCAP testu nepraidinejo, bet net neabejoju, kad vistiek
>>>>> deda
>>>>> per sonus saugumo atzvilgiu.
>>>>>
>>>>> "CodeC"  wrote in message news:melvj0$fmq$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>
>>>>> o nauja kibira vien del to verta pirkt, kad gyvas liktum. reklama -
>>>>> galingas ginklas :DDDD
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>