gaila neparase, tie 'vyrai' 30 bent jau buvo perlipe ar ne. idomu pensininkai su 40kw ir panasiai irgi daznai i priespriesine eismo juosta isvaziuoja ir kaktomusa susiduria? On 2015.03.22 20:00, Dainiushas wrote: > http://www.lrytas.lt/lietuvos-diena/nelaimes/po-automobiliu-kaktomusos-prie-nemencines-6-suzeisti-zmones.htm > > > B4 vs B5 > > vieną iškarpė ir į ligoninę, kitas susimušė nosį. nu, px su senesne > mašina važinėt. > > > On 2015.03.22 19:23, CodeC wrote: >> pagal tave atrodo neitiketina, kad 20 pacuku su masinom potencialiai >> reiskia daugiau avariju, nei 100 pensininku su masinom? as siaip >> nesakau, kad tai vienintele priezastis, bet neigti ir nematyt jos visai >> ir viska suversti kazkokiam kebulo standumui tai nx. >> >> On 2015.03.22 18:59, ManXP wrote: >>> Jo, automobiliu daugeja, o avariju mazeja... >>> >>> "CodeC" wrote in message news:memppp$nlf$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> pirma shovusi mintis galvon - sensta ta europa :) >>> jaunu zmoniu is principo mazheja, seni vaziuoja kitaip :D >>> >>> On 2015.03.22 15:07, ManXP wrote: >>>> OK, paliekam nuosaly kevalus ir ju testus. Jeigu tie nauji saugumo >>>> sprendimai neturi jokios itakos realiam gyvenime, kaip galetum >>>> paaiskint >>>> pastovu avariju ir mirciu kelyje mazejima? Faktai - >>>> http://ec.europa.eu/transport/road_safety/specialist/statistics/index_en.htm >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> Man vienintele i galva lendanti logiska priezastis - didejantis >>>> saugumas. Aisku, prisideda ir infrastrukturos gerinimas, bet tikrai >>>> nemanau, kad tai turi tokia didele itaka. Pries rasydamas masciau >>>> gal 20 >>>> min, bet kitos logines priezasties nesugalvojau... Butu idomu isgirst >>>> kita nuomone >>>> >>>> >>>> >>>> "CodeC" wrote in message news:membcl$jga$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> tu su savo kevalu ncap testus praeidinejai? ar per daug ju >>>> prisiziurejai? >>>> 2001-ais kazkas su lybra isgyveno, is deste afygienus skirtumus nuo >>>> 90-tu kevalu, 2015-ais LP su nuliovu kibiru isgyveno ir pyzdavoja >>>> 2001-mu kevalus, 2030-ais kazkas isgyvens su tu laiku nuliovu kibiru ir >>>> pyzdavos tavo dabartini kevala. >>>> o crashai tai jau 100 metu tie patys. truputi prasukus laika, visi tie >>>> isgyvene turejo jau buti mire, ar ne? tu analogiskam crashe po 10 metu >>>> su ta pacia lupena tai jau garantuotai lavonas butum, nes per ta laika >>>> pardavejai butu israde ir tau pardave dar n+1 saugumo sprendima? >>>> bet tu destyk toliau savo demagogija. juk reik kazkaip savo sprendimus >>>> pagristi ir kazkuo tiketi, kitaip tai stogeli nuraus, ar ne? >>>> >>>> On 2015.03.22 11:12, Linas Petkevičius wrote: >>>>> Jo, naujo karucio ir libros saugumo skirtumai - tik reklaminiai >>>>> triukai. >>>>> Lybra aisku NCAP testu nepraidinejo, bet net neabejoju, kad vistiek >>>>> deda >>>>> per sonus saugumo atzvilgiu. >>>>> >>>>> "CodeC" wrote in message news:melvj0$fmq$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> o nauja kibira vien del to verta pirkt, kad gyvas liktum. reklama - >>>>> galingas ginklas :DDDD >>>>> >>>>> >>>> >>> >> >