On 2015.03.20 23:03, Dainiushas wrote: > lengvūškėj visa kėbulas yra nešanti konstrukcija. Ir per kievieną duobę > važiuojant jis visas dirba. ir tik nepasakok, kad per 15m ir puse > milijono kilometrų jis lieka toks pats kaip buvo naujas. nžn, gal ten ta > tavo lybra stebuklingai išlaikyta, bet aš tokiuose laužuose tai nelabai > matau kas ten gali džiugint. lybros vaziuokle ir duru gumos tikrai super geros bukles. ir dar pats nieko absoliuciai nedariau tose vietose. pvz volvo su gumom jau nekas, bet sitas jau tikrai senas, ir namanau, kad as ji dar gaivinsiu. kolkas tenkina toks koks yra. bet konkreciai girdisi nesandarios duru gumos, pavarge vaziuokles gumos ir variklio pagalves. beje, vaziuokle volvo tvarkyta, shakes naujom keistos. bet gumu vaizuoklej yra daug, ne vien pagrindiniai sailenblokai, kurie plysta. atraminiu visokiu dar daug. kurios tiesiog sukieteja ir niekas gyvenime ju nekeicia. as labai gerai pamenu, kaip ta e36 nusipirkau. pravaziavau, ir tada nuveziau kapitaliai vaziuokle sutvarkyt, pamenu, kaip cia pats stebejaisi, kur as sugebejau i e36 vaziuokle 2.5klt sukisti per viena karta :) bet masina atsigavo konkreciai, vaziavo kaip nauja. ir per 70kkm vaziuoklei daugiau nei varzto nereikejo sukioti. > > tu įsivaizduoji, kiek pvz durų gumos kainuoja? ne. kiek? > na tai auksinė ta mašina gausis :). paskui pyst kas gerai į šikną, gauni > iš draudimo štuką eurų....ir? Sekančią restauruoji? :) nu taip tokia rizika yra. bet man kolkas pasiteisino iki shiol. > > kokias tris savaites vadelioju kas papuola, reiks su pasatu pralėkt ryt, > parašysiu įspūdžius tai va as atvirksciai. jau seniai kasdien su lancia 30-40km numinu ir kas savaite-dvi pavairuoju kas papuola po keleta km. tai naujesni tai senesni. nu zinok atsimenu ka apie ja negero esu prirases, bet labai daug ka dabar noreciau atsiimti, nes atsisedu, susideliojus viska ir suskaiciavus, tai gaunasi labai neblogas value for the money variantas ta lybra :) > > pasitaiko ir pats, taip ir greičiau ir rezultatas paprastai geresnis. nu tai toks ir rezultatas - atsiremontavai :) nx pistis paciam su trim raktais, kai lietuvoj remontas kainuoja juokingai mazai. poto va matai kas gaunasi - senos nedziugina, nes remontuot reik, naujos siaip nedziugina, nes tai ka iperki - shudas visiskas, o kitu neiperki. bet jei nebutum visai skrudzas, tai gal atrastum, kad zymiai daugiau tolko sumoket 200eur uz seno premium remonta, nei uz naujo kibiro lizinga. siaip masina lizingu apskritai yra briedas. bet tiek to, OT... nu o jei bijai, kad kasnors suplos tavo kurini, tai gal VT variantas, ypac po 10km kasdien tevaziuojant. irgi savotaiskai laiko ir pinigu sutaupo :) ir streso maziau. nes pravaziuoji savanoriais, ir norisi sekanti karta ginkla pasiimt :) > >>> >>> Suportus susitvarkei? >> >> taip, ryte palikau pakeliui i darba, vakare pasiimiau. 150eur uz visus 4 >> su darbu ir dalim. >> > > nu tai va, nedaug trūksta iki naujos skarbonkės mėnesio lizingo įmokos > ;). O pilna ten ir brangesnių mazgų. Va Neseniai opelio guolį pakeičiau, > 100€. Dar trys liko :) so? finale tai 400eur. viso labo. ir pamirsti ta vieta visam laikui. taip skaiciuot reikejo tau pries 5 metus, o ne dabar, kai 10km per diena nuvaziuoji. as asmeniskai is visu turetu masinu neesu nei karto remontaves tos pacios vietos antra karta. >