OK, paliekam nuosaly kevalus ir ju testus. Jeigu tie nauji saugumo sprendimai neturi jokios itakos realiam gyvenime, kaip galetum paaiskint pastovu avariju ir mirciu kelyje mazejima? Faktai - http://ec.europa.eu/transport/road_safety/specialist/statistics/index_en.htm Man vienintele i galva lendanti logiska priezastis - didejantis saugumas. Aisku, prisideda ir infrastrukturos gerinimas, bet tikrai nemanau, kad tai turi tokia didele itaka. Pries rasydamas masciau gal 20 min, bet kitos logines priezasties nesugalvojau... Butu idomu isgirst kita nuomone "CodeC" wrote in message news:membcl$jga$1@trimpas.omnitel.net... tu su savo kevalu ncap testus praeidinejai? ar per daug ju prisiziurejai? 2001-ais kazkas su lybra isgyveno, is deste afygienus skirtumus nuo 90-tu kevalu, 2015-ais LP su nuliovu kibiru isgyveno ir pyzdavoja 2001-mu kevalus, 2030-ais kazkas isgyvens su tu laiku nuliovu kibiru ir pyzdavos tavo dabartini kevala. o crashai tai jau 100 metu tie patys. truputi prasukus laika, visi tie isgyvene turejo jau buti mire, ar ne? tu analogiskam crashe po 10 metu su ta pacia lupena tai jau garantuotai lavonas butum, nes per ta laika pardavejai butu israde ir tau pardave dar n+1 saugumo sprendima? bet tu destyk toliau savo demagogija. juk reik kazkaip savo sprendimus pagristi ir kazkuo tiketi, kitaip tai stogeli nuraus, ar ne? On 2015.03.22 11:12, Linas Petkevičius wrote: > Jo, naujo karucio ir libros saugumo skirtumai - tik reklaminiai triukai. > Lybra aisku NCAP testu nepraidinejo, bet net neabejoju, kad vistiek deda > per sonus saugumo atzvilgiu. > > "CodeC" wrote in message news:melvj0$fmq$1@trimpas.omnitel.net... > > o nauja kibira vien del to verta pirkt, kad gyvas liktum. reklama - > galingas ginklas :DDDD > >