tu bent apie pati filtra, jo regeneracijos principus, lempuciu "uzgesinimus" pasiskaityk pries trolindamas... "YZF" <yzfasltTRINK@gmail.com> wrote in message news:meggi7$irs$1@trimpas.omnitel.net... > DPF'o darba itakoja kruva elementu, ne vienas kompas, visas variklio darbo > rezimas priderintas jam ir t.t. Vyksta gi, regeneracija, kruva sensoriu ir > t.t. ir pan. Negali taip ispjauti viena dali ir tiketis kad visos kitos > kazkaip tarpusavyje susiderins (lemputes uzgesinimas tai nesprendimas). > > O siaip jeigu variklis su DPF (euro 4 ir i virsu), tai kaip taisykle kito > tokio pacio variklio 'tik be DPF' nelabai ir buna. Arba yra senos kartos > gamintojo variklis, arba yra naujos kartos su DPF, su kitokiom turbinom, > kitu kompu, kitais slegiais, purkstukais ir visokiais kitokiais galimais > skirtumais > > On 2015.03.20 08:20, spakainas wrote: >> O modeliams su ir be dpf'o gaminamos skirtingos turbinos? >> >> 2015.03.19 16:35, YZF rašė: >>> Siaip tai (tiketinas) trukumas, ilgame laikotarpyje. Nes poto pareina >>> tokie bajeriai kaip 'sugedo turbina nes ismetimo sistemoje slegis ne >>> toks koks priklauso' arba 'masina pradejo nebetraukti nes uzsikimso >>> kazkas kazkur uz DPF'o' ir t.t. ir pan. Kai is masinos ispjauni kazka, >>> kas numatyta ten buti pastoviai ir veikti, tai gan daznai geruoju >>> nesibaigia. Tenka pardavineti masina...