DPF'o darba itakoja kruva elementu, ne vienas kompas, visas variklio darbo rezimas priderintas jam ir t.t. Vyksta gi, regeneracija, kruva sensoriu ir t.t. ir pan. Negali taip ispjauti viena dali ir tiketis kad visos kitos kazkaip tarpusavyje susiderins (lemputes uzgesinimas tai nesprendimas). O siaip jeigu variklis su DPF (euro 4 ir i virsu), tai kaip taisykle kito tokio pacio variklio 'tik be DPF' nelabai ir buna. Arba yra senos kartos gamintojo variklis, arba yra naujos kartos su DPF, su kitokiom turbinom, kitu kompu, kitais slegiais, purkstukais ir visokiais kitokiais galimais skirtumais On 2015.03.20 08:20, spakainas wrote: > O modeliams su ir be dpf'o gaminamos skirtingos turbinos? > > 2015.03.19 16:35, YZF rašė: >> Siaip tai (tiketinas) trukumas, ilgame laikotarpyje. Nes poto pareina >> tokie bajeriai kaip 'sugedo turbina nes ismetimo sistemoje slegis ne >> toks koks priklauso' arba 'masina pradejo nebetraukti nes uzsikimso >> kazkas kazkur uz DPF'o' ir t.t. ir pan. Kai is masinos ispjauni kazka, >> kas numatyta ten buti pastoviai ir veikti, tai gan daznai geruoju >> nesibaigia. Tenka pardavineti masina...