Tema: Re: Comm: avensis
Autorius: YZF
Data: 2015-03-20 09:00:23
DPF'o darba itakoja kruva elementu, ne vienas kompas, visas variklio 
darbo rezimas priderintas jam ir t.t. Vyksta gi, regeneracija, kruva 
sensoriu ir t.t. ir pan. Negali taip ispjauti viena dali ir tiketis kad 
visos kitos kazkaip tarpusavyje susiderins (lemputes uzgesinimas tai 
nesprendimas).

O siaip jeigu variklis su DPF (euro 4 ir i virsu), tai kaip taisykle 
kito tokio pacio variklio 'tik be DPF' nelabai ir buna. Arba yra senos 
kartos gamintojo variklis, arba yra naujos kartos su DPF, su kitokiom 
turbinom, kitu kompu, kitais slegiais, purkstukais ir visokiais 
kitokiais galimais skirtumais

On 2015.03.20 08:20, spakainas wrote:
> O modeliams su ir be dpf'o gaminamos skirtingos turbinos?
>
> 2015.03.19 16:35, YZF rašė:
>> Siaip tai (tiketinas) trukumas, ilgame laikotarpyje. Nes poto pareina
>> tokie bajeriai kaip 'sugedo turbina nes ismetimo sistemoje slegis ne
>> toks koks priklauso' arba 'masina pradejo nebetraukti nes uzsikimso
>> kazkas kazkur uz DPF'o' ir t.t. ir pan. Kai is masinos ispjauni kazka,
>> kas numatyta ten buti pastoviai ir veikti, tai gan daznai geruoju
>> nesibaigia. Tenka pardavineti masina...