Na bet pasatų juk irgi neplikų būna. Dar reik nepamiršt kad pas aktualų B5 tai ir pakaba daugiasvirtė - važiuoja tikrai neblogai, teko kažkada vadeliot šiek tiek. 2015.03.20 10:42, CodeC rašė: > komforto prasme tikrai taip. > > On 03/20/2015 10:36 AM, Dainiushas wrote: >> tipo sena lybra geriau nei senas pasatas? :) >> >> On 3/20/2015 10:20 AM, CodeC wrote: >>> On 03/20/2015 10:10 AM, razumas wrote: >>>> bet tai tu tikrai manai kad visi sitie featurai 15 m senumo masinoj >>>> vis dar >>>> dziugina? :) >>> >>> as ne manau, as zinau. >>> >>>> plius jauciu, kad lybra ne compact klase. >>> >>> ka dar jauti? >>> >>>> ir prie ko cia nauja masina ir senas kibiras? >>> >>> nu tai kad ta sena kibira pyzdavoje cia garsiai visokie nauju skodu, >>> fiestu ir kischkiu arba senu pasatu ir toyotu vadyteliai, ant klijuotes >>> atsisede ir oda, tempomatus ir subus ne navarotais vadindami :) >>> ka pats vairuoji? >>> >>>> >>>> ir voobse kai vaziuji su lybra - tik tu isivaizduoji kaip tau zjb su >>>> tom >>>> sedynem, ir nuluzusiom knopkutem, o aplinkiniai atsisuka ne pasigrozeti >>>> masina, o paziureti i idiota, kuris neria i avantiuras :) >>> >>> tu zek kad tik tavo normalioj naujoj masinoj kuria as tikiuosi tu ir >>> vairuoji isdidziai, tu nuluzhusiu knopkiu ir praplysusiu kampu po pirmo >>> 100k km daugiau nebutu. >>> >>>> >>> >> >> >