ne nu jo, 2.4 su 3.0 lygint labai adekvatu. su 525d nesugalvojai palygint? ir isvis, i svorius pasiziurek. lancia vidutiniskai 100-200kg sunkesne uz petaka. nes ten elementariai visko daugiau ir geriau :) kalbant apie tokios klases auto, ~10s iki 100km yra normalus performancas. 7-8s reikia mazumai, tai tie ir renkasi bmw. bet vien del to sakyt, kad thesis ir 5er nekonkurentai ir nelyginami - stipru. tam tikra prasme jie nelyginami, nes lancia tiesiog komfortiskesne, bent jau uz ta pacia kaina. bet tu tuoj palyginsi su brangiausiu bmw, ir pasakysi, kad nekonkurentai. ale neabejoju, kad buvo tokiu, kurie pasedeje vienoj ir kitoj uz tuos pacius 70keur nedvejodami pasirinko thesis :) On 03/20/2015 11:14 AM, Dainiushas wrote: > žiūrėk > > http://www.autoweek.nl/auto/43307/lancia-thesis-24-multijet-20v-sportiva > > ir > > http://www.autoweek.nl/auto/37534/bmw-530d > > > On 3/20/2015 10:59 AM, CodeC wrote: >> tu tikrai cia apie visas thesis? nes ju ten gan skirtingu buvo, tik >> atrode visos taip pat. >> 2.4 jtdm neekonomiskas ir blogas variklis? nuo kada? >> thesis kokybe tikrai gera. ypac salono, garso izoliacijos, irangos. >> vaziuokle isvis ten kazkokia blatna. todel ir vaziuoja gerai. ka reiskia >> nevalit ir vairuojasi blogai? sauluciu nepaiso ir drage pirmos vietos >> nelaimi? ar apsisukimo spindulys kazkoks nenormaliai didesnis uz petako? >> sukelia nepatogumu potencialiam normaliam pirkejui statistiniam, kuris >> tokia masina perka komfortui o ne sportui? >> >> On 03/20/2015 10:52 AM, Dainiushas wrote: >>>