pirma shovusi mintis galvon - sensta ta europa :) jaunu zmoniu is principo mazheja, seni vaziuoja kitaip :D On 2015.03.22 15:07, ManXP wrote: > OK, paliekam nuosaly kevalus ir ju testus. Jeigu tie nauji saugumo > sprendimai neturi jokios itakos realiam gyvenime, kaip galetum paaiskint > pastovu avariju ir mirciu kelyje mazejima? Faktai - > http://ec.europa.eu/transport/road_safety/specialist/statistics/index_en.htm > > > Man vienintele i galva lendanti logiska priezastis - didejantis > saugumas. Aisku, prisideda ir infrastrukturos gerinimas, bet tikrai > nemanau, kad tai turi tokia didele itaka. Pries rasydamas masciau gal 20 > min, bet kitos logines priezasties nesugalvojau... Butu idomu isgirst > kita nuomone > > > > "CodeC" wrote in message news:membcl$jga$1@trimpas.omnitel.net... > > tu su savo kevalu ncap testus praeidinejai? ar per daug ju prisiziurejai? > 2001-ais kazkas su lybra isgyveno, is deste afygienus skirtumus nuo > 90-tu kevalu, 2015-ais LP su nuliovu kibiru isgyveno ir pyzdavoja > 2001-mu kevalus, 2030-ais kazkas isgyvens su tu laiku nuliovu kibiru ir > pyzdavos tavo dabartini kevala. > o crashai tai jau 100 metu tie patys. truputi prasukus laika, visi tie > isgyvene turejo jau buti mire, ar ne? tu analogiskam crashe po 10 metu > su ta pacia lupena tai jau garantuotai lavonas butum, nes per ta laika > pardavejai butu israde ir tau pardave dar n+1 saugumo sprendima? > bet tu destyk toliau savo demagogija. juk reik kazkaip savo sprendimus > pagristi ir kazkuo tiketi, kitaip tai stogeli nuraus, ar ne? > > On 2015.03.22 11:12, Linas Petkevičius wrote: >> Jo, naujo karucio ir libros saugumo skirtumai - tik reklaminiai triukai. >> Lybra aisku NCAP testu nepraidinejo, bet net neabejoju, kad vistiek deda >> per sonus saugumo atzvilgiu. >> >> "CodeC" wrote in message news:melvj0$fmq$1@trimpas.omnitel.net... >> >> o nauja kibira vien del to verta pirkt, kad gyvas liktum. reklama - >> galingas ginklas :DDDD >> >> >