sulyginai bbi su pirstu... vienas - variklio detale reikalinga to variklio darbui, kitas - idijotu ismislas a'la ekologijai uz brangiai droziantis varikli... "YZF" <yzfasltTRINK@gmail.com> wrote in message news:meens9$9l$1@trimpas.omnitel.net... > tai kai ateina dpf keisti, beabejo ji reikia pakeisti. Ir toliau vazineji. > > Ar kai ateina keisti variklio dirza, tu jo nekeiti nes brangoka ir > vazineji toliau. O dar geriau - isoperuoji nafik? :)) > > On 2015.03.19 16:43, Ignas wrote: >> tai kad cia trukumus pdf'o ir isvardinai :) nes ismetimo sistemoj slegis >> del >> jo uzsikisinejimo kaitaliojas, del ko ir nebetraukia, ir turbai >> nesveikata, >> isdeginimo procesai irgi daznai kenkia varikliui, jau nebekalbant apie >> eksploatacijos kaina ir gaistama laika... >> >> "YZF" <yzfasltTRINK@gmail.com> wrote in message >> news:meems2$vbf$1@trimpas.omnitel.net... >>> Siaip tai (tiketinas) trukumas, ilgame laikotarpyje. Nes poto pareina >>> tokie bajeriai kaip 'sugedo turbina nes ismetimo sistemoje slegis ne >>> toks >>> koks priklauso' arba 'masina pradejo nebetraukti nes uzsikimso kazkas >>> kazkur uz DPF'o' ir t.t. ir pan. Kai is masinos ispjauni kazka, kas >>> numatyta ten buti pastoviai ir veikti, tai gan daznai geruoju >>> nesibaigia. >>> Tenka pardavineti masina... >>> >>> OH WAIT!!!!! >>> >>> >>> :) >>> >>> >>> On 2015.03.19 16:31, Dainiushas wrote: >>>> realiai, tai bbž ar čia trūkumas, vien žo nuleisk gazą :) >>>> >>>> net jei kalbėt apie ekologiją, vien tai kad išpjovus kuras sumažėjo >>>> litrais, ką sako :) >>>> >>>> On 3/19/2015 4:14 PM, CodeC wrote: >>>>> so? vokietis vazinejo, DPF mire, jis ji pasikeite. vazinejo dar >>>>> kazkiek. >>>>> nusipirko nauja masina. sena parduoda. DPF ne naujas, bet ir >>>>> neispjautas. masina kainuoja rinkos kaina, nepriklausomai nuo to, kiek >>>>> DPF vokieciui kainavo, gal siek tiek daugiau. bet as renkuosi sita >>>>> varianta. ar tu teigi, kad tokiu nebuna? visi avensiai vokietijoj su >>>>> 250-300k rida - be DPF arba su mirusiais DPF? net visi tie su TUV ir >>>>> t.t.? ar tiesiog tokiu nera uz lietuviska kaina? >>>>> tuo tarpu nespakainas stumia savo kevala uz beveik maksimalia kaina ir >>>>> nei zodzio apie esminius trukumus, reiskiancius puse masinos kainos, >>>>> neuzsimena ir vaidina durniu. >>>>> >>>>> On 03/19/2015 04:05 PM, Dainiushas wrote: >>>>>> reik suprast, kad ~200k jis miršta. Taip pat reikia turėt omeny, kad >>>>>> net >>>>>> tam pačiam užsieny trynimui mieste siūlo, jei įmanoma, paieškot >>>>>> mašinos >>>>>> be dpf. dar reik turėt omeny, kad net pakeitus, naujas 200k tikrai >>>>>> nelaikys. >>>>>> >>>>>> On 3/19/2015 4:02 PM, CodeC wrote: >>>>>>> be DPF nepirkciau tikrai. >>>>>>> lietuvoj su DPF tikrinciau ir tik tada pirkciau, jei zinociau, kad >>>>>>> nereiks sumoket 5+2k euru. bet kaip sakiau, seniai ismeciau is >>>>>>> galvos >>>>>>> kadanors pirkti masina dar karta LT. >>>>>>> as cia reik suprasti, kad vokieciuose visi avensiai su mirusiais DPF >>>>>>> ? >>>>>>> >>>>>>> On 03/19/2015 03:59 PM, Dainiushas wrote: >>>>>>>> o taip sąžiningai, būtų dvi tojotos - viena su DPF'u, kita be - >>>>>>>> kurią >>>>>>>> pirktum? ;) >>>>>>>> >>>>>>>> On 3/19/2015 3:10 PM, CodeC wrote: >>>>>>>>> pagal tavo atmazkiu lygi tai sekanti turetu buti pasiulymas pirkt >>>>>>>>> drambli. >>>>>>>>> eilinis lietuvis masinos pardavejas esi, kuriu autopliuse - 99.99 >>>>>>>>> %. >>>>>>>>> t.y. piktybinis melagis ir sukcius. >>>>>>>>> pavieniai atvejai, kai parduoda ir viska atvirai supasakoja. vien >>>>>>>>> del >>>>>>>>> tos priezasties, net neverta gaisti laiko su masinos paieskomis >>>>>>>>> lietuvoj. >>>>>>>>> >>>>>>>>> On 03/19/2015 03:04 PM, spakainas wrote: >>>>>>>>>> Mhm, kad aš kariuomenėj nebuvau, iš kur čia ištraukei kad aš >>>>>>>>>> "eilinis"? >>>>>>>>>> Ar visgi mokykloj per lietuvių kalbos pamokas newsus skaitei? :D >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> 2015.03.19 15:02, CodeC rašė: >>>>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >> >>