na ten TG gal kiek kitokios intencijos. 850 jau kaip ir nebėra "švediška gelažis" :) On 2015.05.11 22:54, CodeC wrote: > tai zinau. bet siandien laikomas 'senu grabu'. kazkodel nauju modus ir > pan kevalu ant pakazuchos su juo nedauzo, nes rezultatai gaunasi > kitokie, nei siekiama. > > On 05/11/2015 10:51 PM, Dainiushas wrote: >> konstrukciškai 850 dahuja su kapeikom naujesnis. >> >> On 2015.05.11 22:47, CodeC wrote: >>> pvz 850. pagal metus nedaug naujesnis. kazkodel su situo nesuplojo. >>> tiksliau neparode. neidomiai gaunasi matyt. >>> >>> On 05/11/2015 10:43 PM, Dainiushas wrote: >>>> bet vienas niuansa. Pastebėjot kaip modus'as atšoko nuo Volvo? Prasme, >>>> perkrovos jo viduj tikrai didesnės nei Vovloj...ir jei pastaroji būtų >>>> nors kiek naujesnės konstrukcijos.... >>>> >>>> >>>> On 2015.05.11 22:30, Signalizacija wrote: >>>>> tikrai taip >>>>> https://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY >>>>> >>>>> On 2015.05.11 18:30, svyt wrote: >>>>>> Kad ir asmenine patirtim, pries 25 metus girti draugai be dirzu >>>>>> rezesi i stulpa zveryne su ford granada, kapotas jos 1.5 metro, >>>>>> tiek tas stulpas ir sulindo i masina, ji net apkabino. Abiem >>>>>> pijokam nieko. Didelej didesni atstumai "stabdant varikliu" iki >>>>>> koju, storesni medi nurauni, o jei susiduri su mazesniu >>>>>> automobiliu tikrai maziau nuketesi. Arba smugis kokio dzipuko i >>>>>> gala, bmw bus bagazine sugurinta, golfukas isleks per visa >>>>>> sankryza kaip baulingo kamuolys. >>>>>> Kai susidauzia du skirtingu masiu automobiliai visada labiau >>>>>> nukencia mazesnis. Jei abu i tvirta betono siena jo, tas pats, ir >>>>>> tai bmw gal ta siena nugriaus, golfas susiplos. Golfas i stulpa >>>>>> susigurins, bmw nuvers... >>>>>> >>>> >>> >> >