On 05/18/2015 11:01 AM, spakainas wrote: > Maniškiai nedujinti, zafira uždujinta, V70 nedujinta. Bet tai čia kažkas > gi plėšė maikes kad dujos nixuja nekenkia varikliui (Dainiušai, tu?). > Tai šitą punktą galim atmest, ane? :D > > Teorinius pasvaičiojimus jau išsakiau - dyzelis riebesnis, mažiau > apsukų. Kažkaip nematau prielaidų, dėl ko benzas turėtų būt patvaresnis? nes tu 3x per gyvenima pakeistos turbinos, ispjauto DPF, EGR, ipurskimo sistemos ir dar davelnia kruvos problemu nelaikai variklio resurso pabaiga. nes tipo pakeiti/isjungi ir vel vaziuoji. tai taip gali visa varikli pakeist ir vel vaziuot. as bmw per 70kkm kapota buvau atidares tik filtram ir tepalam pakeisti. nereikejo nei karta jokiu problemu ieskoti, diagnostikos daryt ir kitokiais burtais uzsiimti. ir cia buvo jau senas grabas ~250kkm nuvaziaves. opelis 3.0 V6 problemu kele irgi tik del to, kad dujintas buvo. dujos nekenkia :) tokiu kliedesiu tiki tik patys dujinkinai ir naivuoliai, kurie perka graba visumoj 30-iai kkm nuvaziuot per 10 metu, o poto ismest. arba tie, kuriem po kapotu kasdien gyvent atrodo norma. pasiklausk pas normalu variklista kaip dujos nekenkia... > Dar netgi sakyčiau priešingai - benzo visas malonumas arčiau redlaino, > kai pas dyzelį jau kažkur per vidurį apsukų jis baigiasi. Tai vėlgi, jei > auto eksploatuot taip kaip priklauso, t.y. ne vien pencinyko režimu > važinėt, tai benzas matys sakyčiau ~dvigubai daugiau apsukų nei dyzelis. > Gal čia su tuo visgi kažkaip susiję? > > 2015.05.18 10:53, CodeC rašė: >> neduvo dujinti? >> man benza kiek teko remontuot - arba mazalitrazke su pasibaigusiu >> resursu, arba dujinimo pasekmes. dyzelio gaunasi irgi galiu sakyt - >> remontuot neteko, tik prasipist daxuja ir vistiek likt su tuo paciu >> rezultatu - paprasciau kita masina nusipirkt, nei sena dyzeli >> prikelinet. benzui jei kas ir subyra, tai pakeitei ir ramu. viskas aisku >> ir paprasta. blokai, galvos ir t.t. tikrai siaip sau netrukineja, tai >> viso labo kreivarankiu eksploatacijos ir dujimo pasekmes.