reikia, ir dar kaip reikia. tam kad pagrindinis (benzo) kompas matytu gera misini, nes jo riebuma reguliuoja butent jis. duju kompas tik purkstuku laikus map'ina. t.y. jis neigalus reguliuot misinio riebumo tiesiogiai. dujos is principo tokia technologija, kuri pati savaime nera tiksli. bet uztai del chemijos tas tikslumas px. todel bi-fuel variante tam padarytas spec kompas, kuris leidzia smarkiai didesne misinio nepataikymo paklaida. siaip nzn, bet galbut variantas butu chip tuning, isidejus dujas, jeigu imanoma ta paklaida pakoreguot. uzdujinus 'paprasta' varikli gaunasi tiesiog nesamone, kad ir ka kliedetu tuom suinteresuoti tiek klientai, tiek verslininkai. vieni tiesiog nesupranta to, ka daro, kiti kala $$$. On 2015.05.23 22:12, Invertuota panda wrote: > On Thu, 21 May 2015 23:18:25 +0300, 911 wrote: > >> volvo suprantu yra dabar etalonas, ypac kokia persenus kokiu taip 1995m >> ? :DD Ir nustok rasyt nesamones, jokio ten skirtumo kas ta iranga dejo, >> jei shudarankiai nesugeba sureguliuot misinio tai cia negamintojo >> problemos. > > Ten dar kazka reikia reguliuot? Ten tikrai toks akmens amzius? > Masinu jau pora desimtmeciu kaip niekas nebereguliuoja. >