tai mazdaug ta ir noriu pasakyt - lyginant panasaus dydzio ir galingumo variklius, ju resursas tikrai panasus. On 05/18/2015 09:35 AM, spakainas wrote: > Kiek teko aplink matyt, tai dyzelių blokai paprastai laiko - nelaiko > periferija visokia. Pas benzus būna ten kokie žiedai prie pabaigos, > indėklai prasisuka, mėlyną dūmą meta ir pan. Nežinau statistikos, tik > kažkaip negirdėjau kad kam iš aplinkos būtų susidėvėjęs dyzelio blokas. > Benzų gi ne vienas toks buvo. > Grynai logiškai mastant - dyzelinis kuras riebesnis - geriau tepasi > viskas. Plius apsukų ~dvigubai mažiau - tai teoriškai ir suktis turėtų > ilgiau :D > Pas dyzelį suspaudimas didesnis, bet vėlgi - stūmoklio eiga didesnė, > reiškia petys ties alkūniniu ilgesnis gaunasi - tai gal alkūninio > apkrova tas ant to išeina? > Dėl didesnio sukimo momento nebent jaučiu kokia sankaba labiau kenčia, > pusašiai ir t.t. Bet sankaba gi konkrečiam varikliui parenkama, tai vėl > - bbž. > > 2015.05.18 09:21, CodeC rašė: >> nu tai kai lygina 2x didesni dyzeli su mazalitraziu benzu, dar tiketina >> ir kausu maziau, tai jo, dyzelio resursas didesnis. o taip lygina, nes >> bando panasias sanaudas gauti. >> tik va niekaip nesuprantu, kurio v70 - benzo ar dyzelio, abu numyne po >> 500kkm, resursas didesnis? vaziuoja tai ir tas ir tas. tik abu su savom >> problemom. kurios benzui baigiasi nauja uzdegimo sistema, nauju >> ismetimu, nes senas supuves ir dar keleta davikliu. o dyzeli norint >> atvesti i normalia busena, reikia viska kapitaliai remontuot. tai >> sakyciau atvirksciai - dyzelio resursas mazesnis, su salyga, kad jis >> skaitosi naudotinas iki tol, kol nepradeda kelti aibes tipiniu problemu. >> px kad blokas sveikas, visokia periferija pasibaigus, uzsinesus. >> o jei i benzo remonta savu laiku kisti tokias bapkes kaip i dyzelio, tai >> isvis vaziuos amzinai.