Nu jo, volvo tik sustojo, o anas igavo atbulini greiti, ta prasme volvo avarijos metu dar pajudejo pusmetri priekin, kas susvelnino G pagreiti, reno G saskaita, kuriai tas G prisipliusavo. Nors renuskes konstrukcija nustebino tvirtumu, volvo daugiai cm susigurino i vidu. -- svyt// Dainiushas <skirdain@soften.ktu.lt> Wrote in message: > bet vienas niuansa. Pastebėjot kaip modus'as atšoko nuo Volvo? Prasme, > perkrovos jo viduj tikrai didesnės nei Vovloj...ir jei pastaroji būtų > nors kiek naujesnės konstrukcijos.... > > > On 2015.05.11 22:30, Signalizacija wrote: >> tikrai taip >> https://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY >> >> On 2015.05.11 18:30, svyt wrote: >>> Kad ir asmenine patirtim, pries 25 metus girti draugai be dirzu >>> rezesi i stulpa zveryne su ford granada, kapotas jos 1.5 metro, >>> tiek tas stulpas ir sulindo i masina, ji net apkabino. Abiem >>> pijokam nieko. Didelej didesni atstumai "stabdant varikliu" iki >>> koju, storesni medi nurauni, o jei susiduri su mazesniu >>> automobiliu tikrai maziau nuketesi. Arba smugis kokio dzipuko i >>> gala, bmw bus bagazine sugurinta, golfukas isleks per visa >>> sankryza kaip baulingo kamuolys. >>> Kai susidauzia du skirtingu masiu automobiliai visada labiau >>> nukencia mazesnis. Jei abu i tvirta betono siena jo, tas pats, ir >>> tai bmw gal ta siena nugriaus, golfas susiplos. Golfas i stulpa >>> susigurins, bmw nuvers... >>> > > ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/