Na tai žiūrėk - daraisi vėl nenuoseklus. Sakai lygint turbo benzą su turbo dyzeliu - pas turbo benzą jau tų visokių periferijos reikalų atsiranda nė kiek ne mažiau nei pas dyzelį. Ir kuo toliau, tuo jie labiau panašėja šituo klausimu. O jei visgi grįžt prie seno atmosferinio benzo - tai dar reik konkretų modelį žiūrėt, ten kokiai benvo "plytai" su perkaitimais pastovios bėdos būdavo. Jei važinėsi pencinyko režimu tai taip, laikys. Bet jei bent kiek smagiau pasmaugsi, tai resursas bus toli gražu ne pusė limono. Tuo tarpu visokie mažalitražiai dyzeliai debilų vadybibinkų drožiami kasdien - laiko ir laiko. Va kad ir ten ta škoda su 800k. Nu tikrai abejoju kad analogiškas mažalitražis benzas tiek datemptų. Bet čia mano nuomonė. Jeigu lygint atmosferinį benzą su atmosferiniu dyzeliu - tai vistiek dyzelis patikimesnis. Su mirusiu generatorium galėdavo važiuot, nes viskas nuo diržų veikia, svarbu tik užstumt. 2015.05.18 11:13, CodeC rašė: > > nes tu 3x per gyvenima pakeistos turbinos, ispjauto DPF, EGR, ipurskimo > sistemos ir dar davelnia kruvos problemu nelaikai variklio resurso > pabaiga. nes tipo pakeiti/isjungi ir vel vaziuoji. tai taip gali visa > varikli pakeist ir vel vaziuot. as bmw per 70kkm kapota buvau atidares > tik filtram ir tepalam pakeisti. nereikejo nei karta jokiu problemu > ieskoti, diagnostikos daryt ir kitokiais burtais uzsiimti. ir cia buvo > jau senas grabas ~250kkm nuvaziaves. opelis 3.0 V6 problemu kele irgi > tik del to, kad dujintas buvo. > dujos nekenkia :) tokiu kliedesiu tiki tik patys dujinkinai ir > naivuoliai, kurie perka graba visumoj 30-iai kkm nuvaziuot per 10 metu, > o poto ismest. arba tie, kuriem po kapotu kasdien gyvent atrodo norma. > pasiklausk pas normalu variklista kaip dujos nekenkia...