dar vienas. geriausia kuo? kuro sanaudu prasme? apie tai kalba? amerikonas su dujom tai tikrai vaziavo, vaziuoja ir vaziuos kol supus. o volvo, saab ir dar kruva kitu per metus N kartu dujas reguliuoja ir vistiek pastoviai per liesu misiniu vazineja. kodel ir kas is to gaunasi pats wikipedijoj susirast sugebesi? On 2015.05.19 15:45, S54 wrote: > atvirksciai, amerikonai su zemu suspaudimo laipsniu nieko gero dujoms, > dujoms geriausia variklai kur 98 benzu vaziuoja > > > "CodeC" wrote in message news:mjf27t$1jr$1@trimpas.omnitel.net... > > taip, amerikonai ko gero labiausiai tinkami dujoms. i toki deti tai dar > suprantu. bet va kai sudeda i volvo, saab ir pan auto - tada buna > blogai. oktaninis skaicius cia ne prie ko visiskai. > > On 05/19/2015 12:02 PM, eSSas wrote: >> Invertuota panda <padugne@home.lan> wrote: >>> On Mon, 18 May 2015 11:46:12 +0300, Dainiushas wrote: >>>> nu papasakok kam tos dujos ten kenkia apart vo?tuv? >>> Tipo voztuvai tai nesiskaito? Galvos nuo temperaturiniu perkrovu irgi >>> gali trukinet. Katulei irgi gali sudegt. >>> Seip dujos teoriskai gal ir gerai, bet praktiskai tai turbut kokie 99% >>> realiai keliuose esanciu irangu nesugeba kokybiskai dozuot. >> >> Pamanykit. 7.5 metu, >180 kkm po Vilniu ir aplink su tuo paciu >> zemaoktaniniu 3 l DOHC varikliu, "netinkamu dujoms". Visi voztuvai, >> katuliai, galvos, blokai etc pasake BBD. Sorry, vienas is dvieju >> katuliu uzsikimso - bet matyt ne del duju? >> >> Vaziavo ir vaziuos, kol koks debilas nuspres tepalo nebekeist >> >> S. >> >