volvo suprantu yra dabar etalonas, ypac kokia persenus kokiu taip 1995m ? :DD Ir nustok rasyt nesamones, jokio ten skirtumo kas ta iranga dejo, jei shudarankiai nesugeba sureguliuot misinio tai cia negamintojo problemos. Idejau pries 5metus dujas y frv, buvo 30k dabar ~150k, nieko absoliuciai nelysta per visa laika apart kad voztuvu tarpelius staska pareguliavo pries kokius metus. O reke visi specai kad pizda, 30k ir galvai ragas isdegs lizdai, purkstukai pastoviai nusipisines, butinai reikia dar varvint tepalus ir kitokias nesamones. Pilnai tikiu kad trauks dar belekiek km tas motoras, tik kad jau moraliskai paseno tas automobilis nemanau kad suzinosiu... Lygiai taip panasiu metu buvo pirkta nauja subaru su opcija dujos, po pirmo aptarnavimo (alia apkatkes) nusiunte y propana idejo iranga ir pilnai galioja visos garantijos etc. vazineja senis po siai dienai patenkintas. "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:mjl3lm$r8m$1@trimpas.omnitel.net... > butent. > volvo gamino bi-fuel varianta. skiriasi ne tik uzrasu ant galo. > kitas kompas, kitokie voztuvai. normaliai padarytas bakas, skydelis su > indikacija. newsu specai aisku patys zino kaip pasidaryt paciam > uzdujinta masina daug geriau. ir kai variklis pabyra, tai 'tikrai ne del > duju' :) > tokie vazineja reguliuotis duju N kartu i metus, o kai uzpisa, tai > 'uzglusina' lambda, kad check'o nemetytu. bet kaip vaziavo liesu > misiniu, taip ir toliau vaziuoja... > > > On 2015.05.21 08:53, Invertuota panda wrote: >> On Thu, 21 May 2015 07:44:42 +0200, Dainiushas <skirdain@soften.ktu.lt> >> wrote: >>> mano supratimu, dėl mišinio, kad - jis turi būt LABAI šone. Gi su >>> degimu, užtenka vieno misfairinančio cilindro, kad lambda pastoviai >>> matytų liesą mišinį.... >> >> Tai riebus yra gerokai mažiau baisu už pernelyg liesą. >> >