Kiek teko aplink matyt, tai dyzelių blokai paprastai laiko - nelaiko periferija visokia. Pas benzus būna ten kokie žiedai prie pabaigos, indėklai prasisuka, mėlyną dūmą meta ir pan. Nežinau statistikos, tik kažkaip negirdėjau kad kam iš aplinkos būtų susidėvėjęs dyzelio blokas. Benzų gi ne vienas toks buvo. Grynai logiškai mastant - dyzelinis kuras riebesnis - geriau tepasi viskas. Plius apsukų ~dvigubai mažiau - tai teoriškai ir suktis turėtų ilgiau :D Pas dyzelį suspaudimas didesnis, bet vėlgi - stūmoklio eiga didesnė, reiškia petys ties alkūniniu ilgesnis gaunasi - tai gal alkūninio apkrova tas ant to išeina? Dėl didesnio sukimo momento nebent jaučiu kokia sankaba labiau kenčia, pusašiai ir t.t. Bet sankaba gi konkrečiam varikliui parenkama, tai vėl - bbž. 2015.05.18 09:21, CodeC rašė: > nu tai kai lygina 2x didesni dyzeli su mazalitraziu benzu, dar tiketina > ir kausu maziau, tai jo, dyzelio resursas didesnis. o taip lygina, nes > bando panasias sanaudas gauti. > tik va niekaip nesuprantu, kurio v70 - benzo ar dyzelio, abu numyne po > 500kkm, resursas didesnis? vaziuoja tai ir tas ir tas. tik abu su savom > problemom. kurios benzui baigiasi nauja uzdegimo sistema, nauju > ismetimu, nes senas supuves ir dar keleta davikliu. o dyzeli norint > atvesti i normalia busena, reikia viska kapitaliai remontuot. tai > sakyciau atvirksciai - dyzelio resursas mazesnis, su salyga, kad jis > skaitosi naudotinas iki tol, kol nepradeda kelti aibes tipiniu problemu. > px kad blokas sveikas, visokia periferija pasibaigus, uzsinesus. > o jei i benzo remonta savu laiku kisti tokias bapkes kaip i dyzelio, tai > isvis vaziuos amzinai.